کشف محموله مواد مخدر در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند"  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم با استفاده از یک دستگاه خودروی وانت از استان جنوبی کشور ، مقادیری تریاک و حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده و قصد دارد بعد از گذشتن از استان یزد به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات ویژه به استان یزد اعزام شدند.

محموله 290 کیلویی موادمخدر به مقصد نرسید

این مقام پلیسی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خودرو متهم در "شهر تفت" در محور مواصلاتی به استان یزد مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

حسنوند با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه در عملیاتی خودرو متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل این خودرو 224 کیلو و 500 گرم تریاک و 65 کیلو و 500 گرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگر مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 599147 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟