رسانه ها بازوی پر قدرت پلیس هستند

به گزارش رکنا ، درپی اظهارات سردار "سید محمد صالحی" در کارگاه آموزشی سواد رسانه با حضور معاونان و فرماندهان انتظامی این استان اظهار داشت: با توجه به نقش روز افزون فضای مجازی در زندگی بشر بالا بردن سطح سواد رسانه ای بسیار ضروری است.

وی افزود: به طور حتم سواد رسانه‌ای و توجه به جایگاه انتظامی امروز برای اعتلای کشور در همه سطوح لازم است، به همین دلیل پلیس نیز این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

سردار صالحی اضافه کرد: تقویت رسانه‌های قوی و مرجع می تواند به اطلاع رسانی درست صحیح و دقیق منجر شود که پلیس خوزستان در تلاش است تا با تعامل بیشتر با رسانه های فعال و حرفه ای ارتباط بهتری با مردم برقرار نماید.

رسانه ها حلقه بین مردم و مسئولان هستند

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با تاکید بر اینکه رسانه ها حلقه بین مردم و مسئولان هستند و اگر به وظایف خود به درستی عمل کنند مردم به سراغ رسانه های دیگر نخواهند رفت، اظهار داشت: رسانه ها در مقوله اجتماعی و انتظامی نقش بسیار مهمی می توانند ایفا کنند و با آگاهی بخشی به جامعه از بسیاری جرایم جلوگیری نمایند.

وی افزود: نیروی انتظامی استان خوزستان طی سال‌های اخیر توفیقات فراوانی در کشف جرایم و برخورد با متخلفان داشته که لازم است رسانه ها این مسایل را به مردم بازگو کنند.

سردار صالحی در پایان سخنان خود با بیان اینکه خوشبختانه استان خوزستان از لحاظ امنیت وضعیت بسیار خوبی دارد و رسانه‌ها باید در راه ارتقاء احساس امنیت بیشتر فعالیت کنند، افزود: کشف جرایم خشن، سرقت های کلان و جز، سرقت های مسلحانه، کشف سلاح و مواد مخدر در سال گذشته و 2 ماهه اول امسال رشد چشمگیری داشته که این نشان از همت پلیس در خوزستان برای برقراری امنیت و ارامش مردم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟