به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ" ابوالفضل موسوی‌پور" با اشاره به اینکه روز گذشته جلسه بررسی جزئیات جابجایی خط ویژه خیابان "مولوی" با حضور معاون ترافیکی، رؤسا و سرکلانتران مناطق مربوطه و معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 11 و 12 در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، گفت: در این جلسه جزئیات انتقال خط ویژه خیابان "مولوی" به وسط معبر برای بهبود زمان سفرهای حمل و نقل عمومی و افزایش ایمنی معبر مورد بررسی قرار گرفت.

جانشین پلیس راهور پایتخت در خصوص جزئیات این طرح افزود: با توجه به اینکه کلیات این طرح مورد تصویب شورای ترافیک شهر تهران قرار گرفته است، جزئیات آن می بایست مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

وی افزود: معمولاً مسیرهایی که خط ویژه آن ها در قسمت کناری معبر قرار دارند به دلیل نیاز به ایجاد دسترسی به پیاده رو و بناهای اطراف مسیر که به طور کامل محصور نیست. موجب افزایش دو چندان ورود غیر مجاز به خط ویژه می شود.

این مقام پلیسی ابرار داشت: انتقال خط ویژه به وسط معبر موجب دسترسی غیر مجاز به خط ویژه کاسته شود و ما با کاهش تخلفات رانندگی مواجه باشیم.

به گفته جانشین پلیس راهور اعضای جلسه نظرات خود را در خصوص مزایا و معایب این طرح ارائه کرده و به بررسی کامل جزئیات اجرای آن پرداخته شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 572772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟