به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "مسعود مصوق" بیان داشت: امروز پلیس در عرصه های مختلف اجتماعی حضور فعال و تاثیر گذار دارد و صرفا مسئول برقراری نظم و امنیت نیست؛ بلکه در مناسبت ها و حوادث و رویداد های گوناگون نیز فراتر از آنچه که ماموریت های ذاتی آن محسوب می شود میدان داری کرده است که به عنوان نمونه می توان به حضور پلیس در عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا اشاره کرد.

وی افزود: در مقابله با ویروس منحوس کرونا ناجا از ظرفیت های موجود اقدام به ضد عفونی و گندزدایی معابر شهری و تولید ماسک کرده. هر چند که در عرصه ماموریت های ذاتی خود نیز اقدامات بسیاری را در عرصه کشف انبارهای بزرگ دپو ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده نیز داشته است. اما در کنار این مهم از اقدامات انسان دوستانه خود غافل نگردید.

معاون هماهنگ کننده فاتب عنوان داشت: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع کمک های مومنانه، نیروی انتظامی نیز در این عرصه جزو سازمان هایی بود که کمک های مومنانه خود را با مشارکت جمعی کارکنان خود به نیازمندان تقدیم کرد و بیش از دو هزار بسته معیشتی حمایتی شامل مواد غذایی(برنج، روغن و...) را تهیه و از طریق کلانتری های محله های مختلف به خانواده های نیازمند تحویل خواهد داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟