به گزارش گروه حوادث رکنا، در پیام سردار "علی اکبر جاویدان" آمده است: در عصری که به عنوان عصر ارتباطات شناخته می شود نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می کنند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

بر این اساس، روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌ های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

امیداست روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

همچنین لازم می دانم این روز را به همکاران ساعی و پرتلاش خود در مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا و انتظامی استان کرمانشاه که همواره با اصل رعایت امانت داری، توام با سرعت و دقت، ماموریت های امنیت آفرین پلیس را به اطلاع مردم می رسانند نیز تبریک گفته و از تلاش های آنان تقدیر نمایم.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: بار دیگر روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض کرده و عافیت و بهروزی آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 568406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟