به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "حسین رحیمی" در پیام گرامیداشت هفته معلم با اشاره به اینکه شغل معلمی، عشق و هنر و در حقیقت انسان سازی است، بیان داشت: معلمی شغل انبیا الهی است و همان طور که آنان به دنبال هدایت و رستگاری انسان ها بودند، این عزیزان هم در پی علم آموزی و ارشاد و راهنمایی دانش آموزان خود هستند.

وی افزود: آینده هر جامعه ای را معلمان آن مشخص می کنند و هر چه معلمان یک جامعه به وظیفه خود درست ترعمل نمایند آن جامعه زودتر مدارج پیشرفت ، تعالی و ترقی را طی خواهد کرد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه مدرسه محل مقدسی است چرا که تعلیم و تعلم هر دو عبادت هستند، عنوان داشت: مولای متقیان علی علیه السلام می فرمایند: هر کسی یک حرف به من بیاموزد مرا یک عمر بنده خود ساخته است که این نکته موید اهمیت شان و جایگاه معلم می باشد.

وی با اشاره به اینکه معلمی مسئولیت و وظیفه ای ثقیل و سنگین است، گفت: مکتب معلمی، انسان سازی است و اینکه یک انسان چگونه بتواند خوب و بد و درست و غلط را در زندگی خود از یکدیگر تمیز دهد.

سرداررحیمی با اشاره به اینکه گرامیداشت روز معلم گرامیداشت هنر، علم و دانایی است.خاطر نشان کرد: در حقیقت هر روز ، روز گرامیداشت معلم است چرا که لحظه به لحظه تلاش معلمان متعهد و فرهیخته ما قابل تقدیر و قدر دانی است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 564240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟