تشدید طرح های نظارتی در ایام پایانی سال و نوروز / بازدید از 54 واحد صنفی

سرهنگ "صادق قره باقری" اظهار داشت: در پایان ایام پایانی سال و آغاز سال جدید تغییر در نوع نیازمندی شهروندان و توزیع و فروش کالاهای غیر مجاز در مراکز خرید شهر پیش بینی شد و برای جلوگیری از بروز هر گونه تخلفی، طرح نظارتی بر واحد های صنفی و مراکر اقامتی ( هتل ها و مسافرخانه ها ) در ایام پایانی سال و نوروز 99 عملیاتی شد.

وی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی در قالب طرح نظارتی در 24ساعت گذشته از 54 واحد صنفی اعم از پوشاک، قهوه خانه، رستوران و غیره در حوالی خیابان های جمهوری و ولیعصر(عج) بازدید کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه به 6 واحد صنفی اخطاریه پلمب مغازه ابلاغ شد، افزود: به 27 واحد صنفی نیز رعایت قوانین و آیین نامه ها صنفی تذکر داده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته علاوه بر نطارت بر 54 واحد صنفی از 12 مرکز اقامتی ( هتل ها و رستوران ها ) در محدوده راه آهن بازدید شد، گفت: به کلیه متصدیان واحدهای صنفی هوشیاری بیشتری نسبت به پذیرش و اسکان مسافران و مراتب هوشیاری با توجه به شیوع ویروس کرونا تذکر داده شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به تداوم و استمرار طرح نظارتی در ایام پیش رو به ویژه در تعطیلات نوروزی از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و یا اطلاع از تخلفات صنفی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 552371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟