هر اقدامی از سوی آمریکا با پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی همراه خواهد بود

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه 'tj : در ساعات ابتدایی بامداد امروز (۱۸ دی) و از استان همیشه قهرمان کرمانشاه چندین فروند موشک به پایگاه عین الاسد که یکی از مهمترین پایگاه‌های نظامی رژیم غاصب و تروریستی آمریکا است، شلیک شد.

او گفت : طبق اخبار رسیده در این حمله موفق، شمار بسیار زیادی از نیرو‌های آمریکایی کشته و زخمی شدند و بسیاری از تجهیزات آن‌ها نیز منهدم و از بین رفته است.

جاویدان گفت: طبق برخی اخبار رسیده پایگاهی که مورد هدف جمهوری اسلامی قرار گرفته همان پایگاهی است که پهپاد بدون سرنشین آمریکا از آن بلند شده و سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که حملات انتقام جویانه جمهوری اسلامی داشت، همزمانی ساعتی بود که در آن حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

او گفت: این انتقام سخت که پیش از خاکسپاری حاج قاسم سلیمانی انجام شد، در واقع لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص گرفتن انتقام سخت از آمریکا بود.

جاویدان با بیان اینکه آمریکا مجبور است این خفت و خواری را تحمل کند، گفت: خود آن‌ها به خوبی می‌دانند که انجام هرگونه اقدام مشابه با سخت‌ترین پاسخ‌ها از سوی جمهوری اسلامی همراه خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه نیرو‌های نظامی و انتظامی به عنوان سربازان ولایت آماده هرگونه جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند، گفت: شهادت افتخار و آرزوی همه کارکنان نیرو‌های مسلح است و ما از رویارویی با دشمنان هراسی نداریم.

او گفت: سرگرد شهید ایرج جواهری نیز یکی از همین سربازان ولایت بود که در راه امنیت و آرامش کشور و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جاویدان گفت: همه ما ادامه دهنده راه شهدایی نظیر سپهبد سلیمانی و سرگرد جواهری هستیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان فکر تجاوز به این سرزمین و آب و خاک را حتی در ذهن بپرورانند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟