دستگیری بیش از یک هزار سوداگر مرگ در شهرستان لنگرود

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه در 6 ماه نخست سال‌جاری ماموران انتظامی بالغ بر 32 کیلو و 54 گرم انواع موادمخدر را کشف و 3 باند تهیه و توزیع موادمخدر را نیز متلاشی کردند، گفت: تعداد یک هزار و 302 نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مجید نیکویی در نشست با اصحاب رسانه در خصوص تشریح اقدامات پلیس شهرستان لنگرود در 6 ماهه نخست سال‌جاری اظهار کرد: شهرستان لنگرود یکی از توریستی‌ترین شهرهای استان گیلان است و سالانه جمع کثیری از هموطنان و توریست‌های خارجی از این شهر و زیبایی‌هایش دیدن می‌کنند و همین مسئله باعت افزایش برخی جرائم از قبیل تخلفات رانندگی، موادمخدر و سرقت شده است که برای پیشگیری از این معضل چندین مرحله طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیرانه در سطح شهرستان به اجرا در آمده است.

وی به کشف 534 فقره سرقت، دستگیری 353 سارق و معرفی آنها به مقام قضائی در 6 ماهه نخست سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در این مدت بالغ بر 84 تن چوب جنگلی قاچاق و 64 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف و متهمان آن تحویل مقام قضائی شدند.

سرهنگ نیکویی با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر 32 کیلو و 54 گرم انواع موادمخدر را در این مدت کشف و 3 باند تهیه و توزیع موادمخدر را متلاشی کردند، گفت: تعداد یک هزار و 302 نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون پلیس لنگرود، 37 هزار 315 عدد انواع قرص و داروهای غیرمجاز، 9 عدد دستگاه استخراج بیت کوین به ارزش 900 میلیون ریال، 3 هزار نخ سیگار، 7 هزار 370 لیتر سوخت، را در این شهرستان کشف کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان در این مدت 880 دستگاه موتورسیکلت و یک هزار و 50 دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات، رانندگی بدون گواهینامه، عدم استفاده از کلاه‌ایمنی، بی‌نظمی در عبور و مرور، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر و جابجایی اموال مسروقه توقیف شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور استفاده از پتانسیل مردمی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در 6 ماهه نخست سال‌جاری، بیش از 36 جلسه شورای معتمد پلیس، 12 جلسه تعامل با اصناف و جلسات آموزش همگانی در مدارس، مساجد، ادارت، دانشگاه‌ها و اصناف شهرستان برگزار و در راستای آموزش‌های غیرحضوری نیز برگزاری نمایشگاه‌ها و پخش تیزر در تلویزیون شهری نیز از قدامات این شهرستان در جهت پیشگیری از جرائم بوده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟