روز خبرنگار

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در آئین تجلیل از خبرنگار ،یاد و خاطره شهدای قلم و به خصوص شهید خبرنگار صارمی را گرامی داشت و گفت : امیدواریم به برکت این روزهای عزیز و با توجهات ولی نعمتمان حضرت امام رضا (ع) بتوانیم راهروان راستین جبهه اندیشه های ناب در پاسداری از حریم ولایت و امنیت باشیم. 
سرتیپ محمد کاظم تقوی افزود:رسانه ها محور توسعه و پایداری امنیت اجتماعی هستند و بازوان توانمند پلیس در نمایش اقتدار نیروی خدمتگزار انتظامی محسوب می شوند. 
وی با تجلیل از همکاری رسانه ها در فرهنگ سازی ،آ گاهی بخشی و اطلاع رسانی صریح و دقیق به شهروندان گفت:حساسیت ضرورت گسترش همکاری های پلیس و رسانه در استان خراسان رضوی با توجه به اهمیت و موقعیت این استان که سالانه میزبان میلیون ها زائر دلباخته از سراسر ایران و دیگر گشورهای اسلامی است نمود بیشتری دارد و باید با اهتمام جدی در این مسیر و انجام تکالیف خود گام برداریم. 
سرتیپ تقوی در حاشیه این مراسم گفت:خوشبختانه رکنا در انعکاس اخبار و حوادث ،فرهنگ سازی،واکاوی و آ سیب شناسی خوش درخشیده است و امیدواریم در این جبهه مقدس روز به روز توفیقات بیشتری را از آ ن خود سازد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 496229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟