فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از منازل، مغازه‌ها، خودروها و... رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردارمنوچهر امان‌اللهی ادامه داد: در این راستا و با تلاش پلیس آگاهی، هشت باند سرقت منهدم و 48 سارق و مالخر نیز شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به اعتراف سارقان به ارتکاب 209 فقره سرقت از منازل، مغازه‌ها، خودرو، زورگیری و ... افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده به 52 میلیارد ریال می‌رسد.

امان‌اللهی تاکید کرد: شناسایی سایر همدستان سارقان و مالخران دستگیر شده با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد و قطعا در سریع‌ترین زمان ممکن به دام پلیس خواهند افتاد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه‌روز تلاش می‌کند تا رضایت مردم و عموم شهروندان را جلب کند، گفت: در راستای این تلاش‌ها خوشبختانه چه در حوزه دستگیری سارقان و چه در حوزه کشفیات سرقت بیش از 30 درصد رشد داشته‌ایم.

امان‌اللهی در پایان با قدردانی از همکاری مردم با پلیس و ابراز امیدواری نسبت به تداوم این همکاری‌ها، از آن‌ها خواست تا بیش از پیش از اموال خود مراقبت و نسبت به نصب تجهیزات ایمنی در منزل، مغازه و خودروهای خود اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟