شهید اندرزگو مردی نمونه با اعتقادات کامل و دارای بینش سیاسی و تابع مرجعیت

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار " حسین اشتری" در حاشیه دیدار با خانواده شهید "سیدعلی اندرزگو" در گفت و گویی اظهار داشت: خدا را شاکریم که در ماه مبارک رمضان و در آستانه لیالی قدر توفیقی حاصل شد تا در خانه این شهید بزرگوار حضور پیدا کنیم.
وی روحیه ولایی، مبارز، مجاهد و انقلابی را از جمله خصوصیات اخلاقی شهید اندرزگو برشمرد و گفت: این شهید عزیز با فتوای امام راحل(ره) شروع به کار کرد و هر آنچه می خواست انجام دهد با اذن امام راحل(ره) بود.
فرمانده ناجا دوران خفقان 1342 را آغاز مبارزه این شهید بزرگوار عنوان کرد و افزود: قطعا همت همسر این شهید عزیز نیز در موفقیت او تاثیرگذار بوده است.
وی زندگی شهید اندرزگو را الگویی برای همه نسل ها عنوان کرد و گفت: قطعا زندگی همسر این شهید عزیز نیز می تواند الگویی برای همه نسل ها خصوصا جوان ها باشد.
سردار اشتری با بیان این که امیدواریم ما نیز بتوانیم با کار و تلاش مضاعف خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم اظهار داشت: قطعا شهدای عزیز ما در راه پیاده شدن اهداف نظام اسلامی قدم برداشته و این شهید خاص، نمونه ای از آن شهدا به شمار می آید.
وی شهید اندرزگو را مردی نمونه با اعتقادات کامل و دارای بینش سیاسی و تابع مرجعیت عنوان کرد و ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به این شهید بزرگوار وخانواده آن عنایت ویژه ای دارند.
فرمانده ناجا در پایان گفت: امیدواریم با کار جهادی شرمنده شهدا نشویم و راه آنها را که پیاده و اجرای فرامین اسلامی و مبازه با طاغوت بود، ادامه دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟