فرمانده مرزبانی سیستان بلوچستان از کشف یک تن و 383 کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

محمد ملاشاهی اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر و اشرارمسلح، ماموران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و مراقبت های شبانه روزی از نوار مرز، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به وسیله خودروهای تویوتا وارد کشور کنند که سریعاً موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مرزبانان با تحت پوشش قرار دادن منطقه و مسیرهای احتمالی، در عملیاتی غافلگیر کننده قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به توقیف 2 دستگاه خودرو تویوتا، تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات، 988 کیلوگرم تریاک، 375 کیلوگرم حشیش و 20 کیلوگرم مرفین را که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو ها جاسازی شده بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان بلوچستان در خاتمه با قدردانی از مرزنشینان و مرزداران استان، خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرایم نیازمند همیاری مرزنشینان با مرزبانان بوده و هدف این مجموعه از اجرای طرح های مبارزه با موادمخدر و قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشور، ارتقاء احساس امنیت در جامعه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473884 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟