به گزارش رکنا، سردار "محمدمسعود زاهدیان"، رئیس پلیس Police مبارزه با مواد مخدر Drugs ناجا با ژنرال "هازی اصلانوف"، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر جمهوری آذربایجان دیدار و گفت و گو کرد.

سردار زاهدیان در این دیدار، ضمن تشریح اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاق Contraband مواد مخدر، اظهار داشت: این نشست ها باید به صورت نوبه ای و سالیانه برگزار شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا عنوان کرد: رابطه ما با کشور جمهوری آذربایجان مطلوب است و در فرایند مبارزه با مواد مخدر دو کشور همکاری های خوبی دارند.

وی با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران و جمهوری آذربایجان گفت : آمادگی خود را برای اعزام افسر رابط به کشور جمهوری آذربایجان اعلام می کنیم.

سردار زاهدیان در خاتمه با تأکید بر لزوم تقویت همکاری ها میان دو کشور، خاطرنشان کرد: تبادل اطلاعات و تجربیات در خصوص قاچاق مواد مخدرمیان دو کشور می تواند در مبارزه جدی با این پدیده شوم موثر باشد.

" هازی اصلانوف"؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور آذربایجان نیز در این دیدار با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر هر دو کشور عزم راسخ دارند، اظهار کرد: تلاش های جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر ستودنی است و آمادگی همه جانبه و جدی خود را برای تقویت همکاری با ایران اعلام می کنیم.

وی از پلیس مبارزه با مواد مخدر کشور جمهوری اسلامی ایران برای میزبانی این جلسه تقدیر و تشکر کرد و گفت: برای همه کارکنان و همکاران شما آرزوی موفقیت و برای ملت ایران، سعادت آرزو دارم.

 

 

کدخبر: 419989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟