پرونده سریالی در زمینه قتل نداشتیم

به گزارش رکنا، سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس Police آگاهی تهران بزرگ که روز گذشته پس از سی سال خدمت بازنشسته شد، یکی از اولویت‌های پلیس آگاهی را بررسی و مختومه شدن پرونده‌های مهم زنجیره ای و سریالی از جمله سرقت Stealing دانست و گفت: خوشبختانه پرونده سریالی در زمینه قتل Murder نداشتیم و در خصوص پرونده‌های سرقت نیز برنامه‌‌ریزی‌های لازم انجام شده و این پرونده‌ها در حال بررسی هستند.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی تهران بزرگ با پرونده‌های سرقت که به صورت سریالی و باندی عمل می‌کنند به شدت برخورد می‌کند. در طرح‌های اخیر نیز بسیاری از باندهای سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی منهدم شده‌اند.

سرپرست سابق پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ممکن است در سرقت‌های خرد و مهم، سارقان به صورت باندی فعالیت کنند و همانطور که گفتم برخورد با این جرائم یکی از اولویت‌های پلیس و قوه قضاییه است.

یاراحمدی تصریح کرد: براساس آمارها کشفیات ما در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است، البته در وقوع جرائمی مانند سرقت نیز نسبت به سال گذشته کاهش داشته‌ایم و در حال حاضر وضعیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته داریم.

 

 

کدخبر: 404736 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟