لزوم توسعه و گسترش تعاملات پلیسی و تبادل تجربیات میان دو کشور

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و هیأت همراه با «رومن» رئیس پلیس Police فدرال آلمان و مسئولان بلند پایه این پلیس دیدار کرده و از بخش های مختلف و توانمندی های پلیس این کشور بازدید کردند.

فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار با اشاره به تجربه پلیس جمهوری اسلامی ایران در حوزه مقابله با ناامنی و گروه ‌های تروریستی، اظهارداشت: در طول چهل سال گذشته بیش از 12 هزار نفر از کارکنان پلیس در راستای تامین امنیت مردم و حفاظت از مرزهای کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با تاکید بر عزم پلیس برای مبارزه با مواد مخدر، افزود: پلیس از تمام توانمندی های خود برای جلوگیری از ترانزیت مواد مخدر Drugs به کشور‌های اروپایی استفاده کرده است.

در ادامه این سفر، سردار اشتری در دیدارهای جداگانه خود با مقامات و نهادهای امنیتی، فرماندهان دریابانی، آکادمی،پلیس ضد شورش آلمان، رئیس پلیس راه آهن شهری فرانکفورت و رئیس پلیس فرودگاه این شهر پیرامون موضوعات مورد علاقه بحث و تبادل نظر کرد.

همچنین فرمانده ناجا و هیئت همراه از سیستم مانیتورینگ پلیس راه آهن، قسمت کنترل اسناد و مدارک مسافرتی، موزه تجهیزات پلیس و شبیه سازی عملیات نجات فردی رها شده در دریا بازدید کرد.

 

 

کدخبر: 400901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟