شناسایی و دستگیری جاعل ارزی

به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس Police آگاهی کشور در حاشیه نشست تخصصی بررسی راهکارهای مقابله با قاچاق Contraband و اخلال در بازار Store ارز اظهار داشت: مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه قاچاق ارز را از ابتدای امسال تشدید کرده ایم و این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این نشست تخصصی با هدف تبیین عملکرد گذشته و برنامه ریزی برای اقدامات پیش رو برگزار شده است، افزود: امسال هم در بحث مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه ارز توفیقاتی داشتیم و تعدادی از مخلان بازار سکه و ارز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی کشور با توصیه به متقاضیان ارز، عنوان کرد: مردم عزیز باید ارز را از مبادی رسمی تهیه کنند و بر روند بازار آزاد دامن نزنند.

سردار مقیمی با اشاره به شناسایی و دستگیری افرادی که در یکی از استان ها اقدام به توزیع ارز جعلی می کرد، گفت: مردم از مراجعه به اماکن و مراکزی که برای توزیع ارز قانونی نیست، جدا خودداری کنند؛ متأسفانه در مواردی شاهد بودیم که ارزهای جعلی تحویل و ارائه شده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا در خاتمه تأکید کرد: قطعا پلیس با اخلالگران بازار ارز و سکه به طور قاطع برخورد می کند و لازم است مردم نیز در این راستا هوشیارانه عمل کنند.

 

 

کدخبر: 400062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟