مدیریت هوشمندانه در میدان عمل و صحنه؛ اولویت اول یگان ویژه

به گزارش رکنا، سردار "حسن کرمی" در اولین نشست فصلی معاونان، فرماندهان و مدیران یگان‌های ویژه ناجا در سال ۹۷۹۷، اظهار داشت: با اجرای راهبرد‌های هدفمند و برنامه‌های اولویت محور، ضمن برقراری نظم و امنیت عمومی، اهداف خود را دنبال می‌کنیم.
وی افزود: مدیریت هوشمندانه در میدان عمل و صحنه، اولویت اول یگان ویژه در انجام ماموریت‌های محوله و عملیات‌های سخت است و در این راستا، سعی کرده ایم تا با بهره گیری از راهبرد‌های از پیش طراحی شده، نسبت به انجام مأموریت‌ها اقدام کنیم.
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: بدون شک آنچه برای یگان‌های ویژه اهمیت دارد، اعتماد مردم به پلیس Police است؛ لذا باید ضمن ادای احترام به مردم، برخورد مقتدرانه خود را در برابر هنجارشکنان اعمال کنیم تا از این طریق، نظم و امنیت عمومی را همواره حفظ کنیم.
سردار کرمی "مسئول سازی، هدایت، حمایت و عملیات پیشگیری" را ۴ گام اصولی و مهم در کنترل اجتماعات دانست و خطاب به فرماندهان و کارکنان یگان ویژه تاکید کرد: برای موفقیت در روند انجام مأموریت‌های محوله، نیاز است این اصول در دستور کار قرار بگیرد و با بهره برداری و رعایت آن‌ها نسبت به تقویت یگان، اقدام جدی را صورت بگیرد.
این مقام ارشد انتظامی عنوان داشت: به لطف الهی در سال جدید، با تزریق تجهیزات نوین و رفع معایب، یگان‌های خود را در سراسر کشور تقویت خواهیم کرد تا بتوانیم با به کارگیری تجهیزات بازدارنده، گام مؤثری در کاهش تلفات برداریم.
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه اهتمام در امر آموزش مورد انتظار سلسله مراتب فرماندهی است، اضافه کرد: ارتقاء مهارت‌های علمی و عملی کارکنان درپی توجه به "آموزش مستمر" حاصل می‌شود.
وی افزود: میدان عمل، از مهمترین موقعیت‌هایی است که می‌توان ثمره آموزش‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.
سردار کرمی در پایان، گفت: پیروی از تدابیر و منویات مقام معظم رهبری، حضور همیشه در صحنه مردم و آمادگی عملیاتی و هوشمندی نیرو‌های مسلح، باعث ناکامی دشمنان در عرصه‌های مختلف شده است؛ لذا باید همواره این رویکرد را دنبال کنیم.

 

کدخبر: 379024 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟