بهره مندی ازظرفیت های درون و برون سازمانی برای عملیاتی شدن اولویت‌های ناجا

به گزارش رکنا، سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان و معاونان ناجا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: هفته گذشته توفیق شد خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شویم و گزارشی از عملکرد ناجا به ایشان ارائه دهیم. بحمدالله ایشان نسبت به همه موضوعات اشرافیت و تجزیه و تحلیل خوبی دارند و نظرات بسیار ارزشمندی ارائه می‌دهند.
وی ادامه داد: فرمانده معظم کل قوا پس از استماع گزارش عملکرد ناجا، مشخص کردن اولویت‌ها، تعیین مسئول برای رسیدگی و پیگیری این امور را مورد تاکید قرار دادند. 
اشتری به تاکیدات معظم‌له به جانشین‌پروری در سازمان بزرگ نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: بنا به فرمایش ایشان اگر روزی برای برخی مدیران مشکلاتی نظیر بیماری رخ دهد باید برنامه‌ریزی و پیش بینی به گونه‌ای باشد که نبود یک مدیر خللی در روند اجرای مأموریت‌ها ایجاد نکند. بر همین اساس در نیروی انتظامی جلسات همتا پروری باید ارتقاء یابد و تقویت شود و در تمام سطوح آن را دنبال کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: نیروی انتظامی در بحث انضباط بخشی و کوچک‌سازی در بین نیروی‌های مسلح از جایگاه مطلوبی برخوردار است. توان و آمادگی عملیاتی ناجا در حوزه مأموریتی به ویژه مرزبانی باید تقویت و ضعف‌ها برطرف شود.
وی خاطرنشان کرد: رفتار کارکنان، تکریم ارباب رجوع و ارتقای توانمندی باید با یک توان مضاعف دنبال شود البته کمیسیون تحول بعد از فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در ناجا تشکیل شده است و با جدیت آن را دنبال می‌کنیم.
اشتری با اشاره به تشکیل قرارگاه مقابله با قاچاق Contraband کالا و ارز مبارزه با این پدیده شوم را اولویت بعدی ناجا برشمرد و اظهارکرد: در سنوات گذشته، این موضوع مورد تأکید بوده البته با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی است این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که یکی از راه‌های تحقق این امر، مقابله و مبارزه با کالای قاچاق است که باید با جدیت پیگیری شود.
فرمانده ناجا تصریح کرد: کاهش تلفات جاده‌ای و تعیین سهم سایر دستگاه‌ها و مسئولیت‌سازی آن‌ها در مبحث تصادفات یکی از اولویت‌های ناجا در سال جاری به شمار می‌آید.
وی مبارزه با عرضه و توزیع مواد مخدر Drugs را از دیگر برنامه های ناجا در سال جاری برشمرد و افزود: اولویت های تعیین شده ناجا باید با بهره مندی از تمام از ظرفیت های درون و برون سازمانی به مرحله اجرا در آید و از مشارکت مردمی و خیرین امنیت ساز نیز بایستی بیش از گذشته در حفظ و ارتقاء امنیت استفاده شود تا ان شاء الله بتوان به نتایج مطلوب در این زمینه دست یافت.
بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،اشتری تأکید کرد: ارتقای روحیه ولایت مداری، مدیریت جهادی، ابتکار عمل، نوآوری، جانشین پروری، صیانت و سلامت سازمان ، معیشت و منزلت کارکنان، ارتقای کمی و کیفی در موضوع آموزش، جذب و گزینش ، برون سپاری، توسعه کمی و کیفی خدمات انتظامی، ساماندهی و انضباط بخشی فعالیت‌های اقتصادی همگی پایه و مبنای اولویت‌های ناجا به شمار می‌آید که بایستی با سرمایه‌گذاری در این زمینه ها، اولویت‌های مزبور را عملیاتی کرد.

کدخبر: 377821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟