سردار محمدیان :معلمان و مربیان در انتقال آموزه های تربیتی به دانش آموزان نقش کلیدی دارند+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز در معیت هیئت همراه با حضور در آموزشگاه استثنایی دخترانه "ایمان" شهرستان کرج با تبریک فرارسیدن روز معلم به کارکنان این آموزشگاه گفت: بی شک تلاش ها و نوع خدمت رسانی شما به این دانش آموزان قابل تقدیر و ستایش است.

وی افزود:معلمان جامعه ، انسان سازان نسل بعدی اند و نقش آن ها به فرموده امام خمینی (ره) همچون نقش انبیاء (ع) برای مردم است.

این مقام انتظامی افزود:شرافت و مقام معلم ، زمانی اهمیت دارد که بتواند شان خداوند و پیامبران را در وجود خود محقق سازد و پیوند انسان به هدف متعالی خلقت یعنی عبادت را برقرار سازد.

وی با اشاره به مقام والای معلم شهید مرتضی مطهری گفت:او یکی از معلمان راستین است که با نگاه عمیق خود به معارف بشری و تلاش های علمی و عملی برای رسیدن به مقام عبادت و دینداری و در نهایت با شهادت ، راه خود را به کمال رساند.

سردار محمدیان معلمی را به عنوان جلوه ای از قدرت لایزال الهی دانست و اظهار داشت:معلمی شغل مقدسی است و معلمان نور چشمان جامعه هستند.

گفتنی است ، سردار محمدیان در پایان از تعدادی از معلمان و مربیان بازنشسته آموزشگاه ایمان به پاس تلاش ها و زحمات آن ها با اهداء لوح و جوایزی قدردانی کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟