سردار «محمد شرفی» در همایش علمی طرح تحول کلانتری و پاسگاه‌ها ادامه داد: طرح تحول کلانتری و پاسگاه‌ها در سه برنامه کوتاه، میان و بلند مدت تدوین و دنبال شد که در برنامه کوتاه مدت سند تحول تعریف و اقدامات مطالعاتی انجام شد، اما برنامه‌های میان و بلند مدت شامل طرح‌های اجرایی و عملیاتی بوده که بخشی از این مهم تاکنون محقق شده است.

وی خطاب به رؤسای پیشگیری و کلانتری‌ها ادامه داد: اهمیت اقدامات شما بر کسی پوشیده نیست، به همت شما سال گذشته 12‌میلیون عملیات انتظامی در قالب فوریت، اجرای 5‌میلیون احکام انتظامی و قضایی، مدیریت تجمعات غیرقانونی و... محقق شد، بنابراین باید گفت به اهمیت و تأثیرگذاری اقدامات شما آگاهیم اما باید این توانمندی‌ها ارتقا یابد تا به دستاوردهای مطلوب‌تری برسیم.

سردار شرفی با بیان اینکه طی سال گذشته بیش از 53‌درصد از کشفیات نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف توسط عوامل پلیس پیشگیری صورت گرفته‌است، گفت: برای رسیدن به موفقیت باید همواره آموزش و تداوم این امر را مدنظر قرار داد و در این میان ارتقای‌مهارت تیراندازی نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی تعالی و استانداردسازی رفتار کارکنان را نیز یک اولویت مهم در تداوم موفقیت‌ها برشمرد و گفت: در این راستا کارگاه‌های آموزشی بسیاری برگزار شده است که قطعاً در سال جاری نیز برگزاری این کارگاه‌ها ادامه خواهد داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

واقعیت ماجرای دستمزد نجومی بازیگران پایتخت چیست؟ + عکس

دختر جوان مازنی آبروی خودش را در اینترنت برد!

ماجرای صوت "دختر خوشگل" در صحن مجلس لو رفت!

دختر جوان مازنی آبروی خودش را در اینترنت برد!

سعید مرتضوی ، بقایی ، مشایی ، بابک زنجانی در یک بند اوین !

پشت پرده شوم اقدامات زشت زهرا چه بود؟

فجیع / زنی شوهرش را با چاقوی آشپزخانه عقیم کرد + فیلم و عکس

نوشین دوست مطلقه من بود و در خانه ام با سپهر خلوت می کرد

اعتراف خاله مریم به قتل دانیال در سرویس بهداشتی بهشت زهرا تهران+عکس

تجاوز رییس شرکت به دختر جوان/ آقای مهندس با شکایت خانم کارمند به شلاق و تبعید محکوم شد

2 پسر 17 ساله به خاطر این دختر به جان هم افتادند + عکس

محمد شوهر آدمخوارم قلب یک زن را به من می داد تا برایش بپزم! + عکس

کدخبر: 374719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟