به گزارش پایگاه خبری پلیس Police در متن این پیام آمده است؛

اقدام هوشمندانه و پیام تاریخی حضرت امام(ره) در حمایت از ارتش در فروردین 1358 روح حیات و عزت را در پیکره ارتشیان دمید و ظهور ارتش مکتبی و انقلابی برای صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و هیمنه دفاعی کشور در برابر جبهه پلید دشمنان را سبب شد.

به تحقیق ملت ایران فراموش نخواهد کرد که ارتش مکتبی و برخاسته از متن جامعه اسلامی چگونه با نفس مسیحایی معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) در صف انقلاب قرار گرفت و در روزهای شور، شعور، حماسه و سرنوشت ساز علی الخصوص دوران دفاع مقدس به رسالت تاریخی خود به نحو شایسته عمل کرد.

ارتش غیرتمندی که در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت، استقلال Esteghlal میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرد و امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است، نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و این غیور مردان، دوشادوش و همگام با دیگر نیروهای مسلح در خط مقدم دفاعی این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارد.

در ادامه این پیام آمده است؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دفاع مقدس و دستاوردهای آن با اتکاء بر نیروهای متخصص، متعهد، توانمند و همچنین با به کارگیری پیشرفته ترین ابزار و دانش روز دنیا توانسته در زمینه تولیدات نظامی به اقتداری در خور شأن دست یافته و مظهر نیرویی برجسته و کارآمد در بین نیروهای مسلح منطقه باشد و قطعا حافظه تاریخی ملت ایران نیز نقش آفرینی بزرگ مردان ارتش همچون امیران صیاد شیرازی، فلاحی، کلاهدوز، ستاری، آبشناسان، بابایی، و ... صدها و هزاران فرمانده ،رزمنده و شهید ارتش را به قاب محبت خواهد داشت و هرگز جانفشانی این غیور مردان را فراموش نخواهد کرد.

در پایان این پیام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و امیران سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزتمندی و اقتدار روز افزون برای خانواده بزرگ و با صلابت ارتش و دیگر نیروهای مسلح را در سایه سار زعامت و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 373425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟