ادامه ماموریت پلیس پایتخت تا بازگشت کامل شهروندان به تهران

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس Police تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: روز گذشته علاوه بر روز طبیعت (13 فروردین) ما برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال Esteghlal تهران و الریان قطر را نیز در ورزشگاه آزادی Freedom داشتیم که با حضور گسترده و چشمگیر پلیس در مکان های تفریحی، پارک ها، تفرجگاه ها و همچنین ورزشگاه آزادی، ماموریت های پیش بینی شده در کمال امنیت و آرامش سپری شد.
وی با بیان اینکه هنوز برخی از شهروندان تهرانی به منازل خود بازنگشته اند و در تعطیلات نوروزی بسر می برند، گفت: ماموریت های پلیس هنوز پایان نپذیرفته است و تا بازگشت شهروندان به تهران همچنان ادامه دارد.
رحیمی ضمن اشاره با اینکه اگر آرامش را در جامعه تزریق کنیم این آرامش بر رفتار اجتماعی تاثیر گذار خواهد بود، گفت: با ایجاد آرامش در جامعه ما با کاهش ناهنجاری در سطح شهر مواجه خواهیم بود. 
این مقام ارشد انتظامی در ادامه سخنان خود گفت: هیچ رفتار پلیسی نبایستی منجر به تعدی و تعرض به حقوق شهروندان گردد و ماموران پلیس پایتخت موظف هستند ضمن رعایت حقوق شهروندی افراد جامعه در برخورد با مجرمان، هیچگونه اغماض و چشم پوشی نداشته باشند. 
رئیس پلیس تهران بزرگ، با بیان ادامه فعالیت و حضور مستمر گشت های ویژه پلیس در سطح شهر، افزود: ماموران پلیس در کلیه محل های برنامه ریزی شده حضور داشته و در خدمتگزاری مؤثر و مفید به مردم اهتمام می ورزند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟