سرهنگ موسوی پور معاون هماهنگ کننده پلیس Police راهور تهران در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس درخصوص تمهیدات پلیس راهور برای دو بازی مهم در روز پنجشنبه در غرب و شرق تهران گفت: یک بازی از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه تختی در شرق تهران آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: ما فعلا قصد نداریم در اطراف ورزشگاه تختی محدودیت تردد قائل شویم اما حتما محدودیت توقف در معابر اطراف ورزشگاه را خواهیم داشت.

این مقام مسئول در پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خصوص بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی Freedom نیز در دو ظلغ غربی و شرقی آزادی محدودیت توقف داریم و در اینجا هم محدودیت تردد نداریم مگر اینکه پارکینگ‌های ورزشگاه پر شود و مجبور به انسداد بخشی از مسیر بشویم.

موسوی پور گفت: پارک خودروها در معابر اطراف ورزشگاه ممنوع خواهد بود و ما توصیه می‌کنیم شهروندان از اتوبوس و مترو استفاده کنند و اگر مجبور به استفاده از خودروی شخصی هستند حتما زمان حضور در ورزشگاه را مدیریت کنند و کمی زودتر به سمت ورزشگاه حرکت کنند.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از شهروندان می‌خواهیم به هیچ عنوان در اطراف ورزشگاه پارک نکنند و تنها در پارکینگ‌های مشخص شده اقدام به پارک خودرو کنند.

وی افزود: در خواست بعدی ما این است که شهروندان با مأموران پلیس همکاری‌های لازم را داشته باشند زیرا این مأموران هدفشان روان سازی ترافیک واست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 369068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟