علت 80 درصد تصادفات شبانه‌روز گذشته / آخرین وضعیت جاده های کشور

به گزارش رکنا، سردار تقی مهری، رئیس پلیس Police راهور ناجا در آخرین روز سال 96 در خصوص وضعیت حال حاضر جاده های کشور گفت: در حال حاضر و در شرایطی که در آستانه عید نوروز قرار داریم ترافیک در مسیر تهران به سمت کرج و کرج – قزوین نیمه سنگین و در برخی از نقاط دارای بار ترافیکی سنگین گزارش شده است. 
وی افزود: در حال حاضر ترافیک در محدوده کرج – چالوس و تهران – قم به ویژه در محدوده عوارضی سنگین است و این وضعیت از ساعت 6 صبح به همین صورت بوده است. 
رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص وضعیت محور رشت به قزوین اظهارکرد: ترافیک در محور رشت به قزوین پر حجم است و در برخی از مقاطع، ترافیک نیمه سنگین است. 
مهری با تاکید بر اینکه در سراسر کشور گره ترافیکی مشاهده نمی شود تصریح کرد: خوشبختانه در جاده های کشور گره ترافیکی دیده نمی شود و از این بابت با مشکل مواجه نیستیم. 
وی با اشاره به اصلی ترین دلایل تصادفات خاطرنشان کرد: از روز گذشته تاکنون، علت 80 درصد تصادفات رانندگی خستگی، خواب آلودگی، عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز بوده و میزان این حوادث Accidents به نسبت بازه زمانی مشابه سال گذشته افزایش داشته است. 
رئیس پلیس راهور ناجا از توقف تردد خودروهای رانندگان پرخطر خبرداد و اذعان کرد: رانندگانی که اقدام به تخلفات حادثه Incident ساز می کنند باید بدانند که جلو تردد خودرو آنها از سوی نیروهای پلیس راهور گرفته می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 367939 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟