صدور بیش از یک میلیون و 100 هزار شماره پلاک جدید

به گزارش رکنا، شصت و یکمین جلسه کمیته هماهنگی اجرایی طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز ۹۷ با حضور نمایندگان پلیس Police راهور ناجا، نماینده راهداری، هلال احمر و پزشکی قانونی به منظور آمادگی برای اجرای طرح نوروزی برگزار شد.
در این نشست، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مهم‌ترین برنامه بعد از طرح زمستانی که پلیس با آن روبه رو است طرح نوروزی است. پلیس در تلاش است تا با هماهنگی سایر دستگاه‌ها بهترین امکانات را برای سفر‌های نوروزی فراهم کند.
وی افزود: قرارگاه ویژه نوروزی برای اجرای طرح نوروزی تشکیل و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ به کار خود ادامه می‌دهد.
سردار مهری گفت: پلیس با تمام دستگاه‌ها تعامل دارد و به دنبال ایجاد آرامش و امنیت برای سفر‌های مردم است و تمام دستگاه‌ها کار می‌کنند تا از بروز حوادث Accidents جلوگیری کنند و هدف اصلی ما ایجاد امنیت و آرامش برای مردم در سفر‌های نوروزی است.
وی گفت: یکی از وظایف ما ایجاد شرایط مناسب برای مردم با استفاده از تمام تجهیزات دستگاه‌های مختلف است.
رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: افزوده شدن پلاک‌های نوشماره به چرخه ترافیک باعث افزایش تردد‌ها می‌شود. امسال نیز نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش تردد‌ها را در سطح جاده‌ها داشتیم.
سردار مهری گفت: یک میلیون و 100 هزار خودروی نو شماره به سطح جاده‌ها وارد شدند و حدود یک میلیون و 800 هزار نفر گواهینامه جدید دریافت کردند و انتظار داریم در نوروز 97 با افزایش سفرها مواجه شویم.
رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: از روز گذشته شاهد ورود یک جبهه بارشی جدید به کشور بودیم که به دنبال آن در استان‌های غربی شاهد بارش نزولات آسمانی به شکل برف و باران هستیم و این روند تا پایان هفته ادامه خواهد داشت و لازم است تا رانندگان آماده تغییرات شرایط آب و هوایی باشند و همچنین تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند و بیشتر اطلاعات را از رادیو در طول مسیر دریافت کنند و بدانند که رانندگی در برف و کولاک با رانندگی در شرایط عادی متفاوت است.
وی افزود: هفته‌های قبل هم شاهد بارش برف در کشور بودیم که به دلیل نداشتن امکانات لازم نتوانستیم درست خدمت رسانی کنیم.
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: مردم تا حد ممکن از رانندگی در زمستان خودداری و با سرعت مطمئن رانندگی کنند و رعایت قوانین و مقررات باید بیشتر در این شرایط مورد توجه قرار بگیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 356859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟