اصناف و صنعتگران پشتوانه و تکیه گاه اقتدار نظام و انقلاب اسلامی

سردار «قادر کریمی» در نشست صمیمانه با اعضای کانون کارآفرینان و کارفرمایان خراسان رضوی ایام ا... دهه فجر و سی و نهمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

▪️وی افزود: در پیروزی این انقلاب شکوهمند اسلامی همه مردم و اقشار جامعه به رهبری امام خمینی(ره) قیام کردند و حماسه ای همیشه جاوید آفریدند.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی گفت: صنعتگران، اصناف، کارآفرینان و کارفرمایان نیز در بهمن 1357 تا به امروز نقش موثر و حیاتی در پیروزی انقلاب اسلامی و سربلندی این نظام مقدس داشته اند و باید بگوئیم اصناف و صنعتگران ، پشتوانه و تکیه گاه اقتدار نظام و انقلاب اسلامی هستند.

سردار کریمی ایجاد اشتغال را یکی از فرصت های مهم و بسترهای توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت: اگر مشکلات و مطالبات تولید کنندگان عزیز نیز با دقت نظر بیشتری مورد مطالعه قرار گیرد فرایند اشتغال و کارآفرینی، روند مطلوب تری به خود می گیرد و می تواند زمینه ای موثر و ارزشمند برای اعتلا و تقویت اقتدار نظام اسلامی باشد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه اقدامات در فوریت های 110 اشاره کرد و گفت: مدت زمان حضور پلیس در سرصحنه از 28 دقیقه به 10 دقیقه کاهش یافته و مصمم هستیم با تقویت گشت های انتظامی و اتکاء بیشتر به اصل پیشگیری علمی و هوشمندانه از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی که در بستر پیش بینی های حساب شده ایجاد می شود خدمات شایسته ای به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) ارائه دهیم.

سردار کریمی افزود: تولید با 2 محور هدف گذاری و برنامه ریزی معنا و مفهوم پیدا می کند و این 2 اصل سرلوحه همه افرادی است که با توجه به سلایق، خواسته ها و ذائقه مصرف کنندگان و مخاطبان در این عرصه در تلاش هستند. پلیس نیز این 2 اصل را در برنامه ریزی های خود دنبال می کند .

وی در بخش پایانی اظهارات خود گفت: امنیت هزینه دارد و نیروی انتظامی در انجام ماموریت ها، تکالیف و مسئولیت هایی که بردوش گرفته شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

در بخش مطالعه هزینه امنیت فقط نباید به پول و سرمایه های مادی اشاره کنیم بلکه بعضی وقت ها نیازمند فکر، اندیشه ، خلاقیت، ابتکار و همگامی هستیم تا بتوانیم انضباط اجتماعی به عنوان یکی از مولفه های تولید و پایداری امنیت هست را بر اساس قانون Law توسعه و پایدار کنیم.

سردار کریمی اظهار داشت: مبارزه با کالای قاچاق Contraband یکی از دغدغه های فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی است تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را محقق ساخته و از ضربه های اقتصادی به کشور، تولیدگران، کارفرمایان و کارآفرینان پیشگیری کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد جوان در دستشویی خانه صحنه عجیبی دید و ..! + فیلم

موزیسین معروف ایرانی تصادف کرد +عکس

فرار عجیب مرد اعدامی از مرکز توانبخشی/در چهار محال بختیاری رخ داد

نیمه شب، شاهد همخوابی شوهرم با دوست صمیمی ام در اتاق دیگر خانه بودم که ..!

تجاوز وحشیانه به سهیلا در یک خرابه / متجاوز 17 ساله است

من در پاتوق سیاه شوهر بی غیرتم به دوستانش سرویس می دادم تا اینکه ..!

تجاوز به زن جویای کار در شرکت تجهیزات پزشکی در تهران / پدارم در پایان ساعت کاری تنها بود و ...!

قتل زن آرایشگر پس از آزار شیطانی

بلایی عجیبی که بر سر دختر دبیرستانی در شوش آمد / او روی تخت بیمارستان جان سپرد و ..!

گرفتار شدن ایرانی ها در تصادف شدید بزرگراه ابوظبی + فیلم

وقتی خانم مهندس به خواستگاری شوم کارگر شرکت بله گفت / او از من و فرزاد عکس هایی داشت که..!+ عکس

اولین نمایشی که در آن ارتباط یک سرباز با زن کثیف در ایران روی صحنه رفت! + فیلم

وقتی تهدید به 6 طلاقه شدم! / جوانی موها و ریشش را تراشید تا انیکه ..!

ناگفته های یک دزد حرفه ای از مهریه 1500 سکه‌ای زنش + عکس

پرهام شاگرد تازه وارد بود که مرا به سمت خانه مجردی کشاند و شب ها تا دیر وفت ..!

زن جوان به خاطر ارتباط با مرد غریبه شوهر بی نوایش را داخل چاه انداخت / در اردبیل رخ داد + عکس

دختر 18 ساله ای بودم که به خاطر خماری پیشنهاد شرم آور چند مرد را پذیرفتم و ..!

کدخبر: 355866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟