اعلام محدودیت های ترافیکی مراسم 22 بهمن تهران

به گزارش رکنا، سردار محمد رضا مهماندار در تشریح محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مسیر اصلی راهپیمایی امسال از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی Freedom است و محدودیت‌ها به تناسب حرکت جمعیت در طول مسیر اعمال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی از میدان فردوسی به سمت آزادی است، گفت: تمام‌مسیر‌های فرعی که به محدوده انقلاب و آزادی منتهی می‌شوند، نیز مسدود خواهند شد.
مهماندار اضافه کرد: مردم می‌دانند که اعمال این محدودیت‌ها صرفا برای حفظ ایمنی و برقراری امنیت راهپیمایان است و ضمن عذرخواهی از همشهریان، درخواست می‌کنم که همکاری لازم را با ماموران راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
رئیس پلیس Police راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حتما از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند، افزود: از آوردن خودرو شخصی به محدوده و مسیر راهپیمایی جدا خودداری شود.
وی ادامه داد: همشهریان این نکته را مد نظر داشته باشند که به طور قطع میزان خودرو شخصی آنقدر زیاد است که جای پارک وجود نخواهد شد، لذا درخواست می‌کنیم که از وسایل نقلیه عمومی استفاده شود.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی در راهپیمایی 22 بهمن از میدان فردوسی به سمت آزادی است، گفت: تمام‌مسیرهای فرعی که به محدوده انقلاب و آزادی منتهی می‌شوند، نیز مسدود خواهند شد.
مهماندار خاطرنشان کرد: اگر مجبور شویم در مسیر‌های فرعی نیز محدودیت‌هایی را اعمال خواهیم کرد و امیدواریم که رانندگان همراهی لازم را با پلیس داشته باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 355285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟