به گزارش رکنا، سردار مسعود منفرد اظهار داشت: بر اساس تصویب ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار است ناجا به منظور پیشگیری و مقابله با قاچاق Contraband سازمان یافته در مبادی رسمی کشور مستقر شود.
جانشین رئیس پلیس Police آگاهی ناجا یادآور شد: براساس این تدبیر و نیز دستور فرمانده نیروی انتظامی، در حال فراهم کردن مقدمات استقرار هستیم. البته حضور فیزیکی پلیس مبارزه با قاچاق در مبادی رسمی از سوی مسئولان سازمان بنادر، دریانوردی و گمرکات ایران تاکنون اجرایی نشده و مقاومت‌هایی وجود دارد که با برگزاری جلسات کارشناسی در صدد رفع نگرانی این سازمان‌ها هستیم.


استقرار سامانه‌های پایش محموله‌های ترانزیتی در ایستگاه‌های ایست و بازرسی در دستور کار ناجا
وی بر پیشگیری و مقابله با ورود کالای قاچاق به کشور اشاره و تصریح کرد: در بعضی از ایستگاه‌های ایست و بازرسی توانستیم، تجهیزات و فناوری‌های نوین و سامانه‌های پایش محموله‌های ترانزیتی را مستقر کنیم.
جانشین پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: در ایست و بازرسی‌های استان‌های هرمزگان، بوشهر، اصفهان، خوزستان، فارس، مرکزی و آذربایجان غربی، این تجهیزات مستقر شده به طوری که کنترل محموله به صورت سیستمی و تخصصی در حال انجام است، بر همین اساس ناجا با آموزش تعداد قابل توجه‌ای از پرسنل آمادگی کامل جهت استقرار حداقل در پنج گمرک مهم از کشور را دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 354613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟