شهیدان مظهر صلابت این مرز و بوم هستند

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس Police پایتخت دراین دیدار گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است. عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند.
رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: تا مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد هیچ قدرتی فکر تجاوز Rape و تعدی به این مرز و بوم را به نخواهد داد.

photo_2018-01-24_14-56-06
رحیمی بیان داشت: شهیدان به ما عزت بخشیدند و خودشان هم به عزتی ابدی رسیدند، عزتی که با هیچ معیار دنیوی قابل مقایسه و موازنه نیست.
وی افزود: شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصت و نعمتی است که صرفا خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود را ارزانی می دارد.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: شهیدان مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تارک ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
وی اظهار داشت: خوشا به حال شهیدان که ره صد ساله را یک شبه پیمودند و بر سر خوان رحمت الهی تا ابد متنعم و برخوردار هستند و به سعادتی نایل آمدند که مورد غبطه بزرگان است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 350660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟