برقراری امنیت مهم‌ترین وظیفه پلیس است/ پلیس با تمام توان خود چتر امنیتی مطلوب در جامعه برقرار می‌کند

سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در نشست بررسی وضع امنیتی و انتظامی شهر آبسرد که با حضور مسؤولان شهرستانی و شهری برگزار شد، با بیان اینکه تأمین و برقراری امنیت مطلوب در جامعه از اهم وظایف پلیس Police است، اظهار کرد: بررسی موارد انتظامی در کمترین زمان ممکن و جلب رضایت حداکثری شهروندان از اولویت امور پلیس است.

وی با تأکید بر همکاری و حمایت مسؤولان از اقدامات پلیس افزود: پلیس با توسعه فیزیکی تجهیزات و نوسازی ناوگان خودرویی برحسب شرایط جغرافیایی و برقراری امکانات نظارت و پایش تصویری با مدیریت انتظامی در جامعه، چتر امنیتی مطلوب در جامعه را برقرار می‌کند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران به تعامل و همکاری مطلوب بسیج با پلیس اشاره و بیان کرد: با مدیریت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، یگان‌های انتظامی و نظامی و بسیج با اتحاد و همبستگی بیش از پیش در جهت برقراری امنیت و تسهیل امورات شهروندان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

ناظری با اشاره به تأمین و برقراری امنیت راه و جاده‌ها تاکید کرد: کارکنان پلیس راه و راهور نیز با سعه صدر و اقتدار ضمن اجرای مأموریت‌های محوله، در ایجاد فرهنگ ترافیکی مناسب و تسهیل در تردد خودروها نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت شهروندان ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مسؤولان باید در حوزه امورات خود پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند، یادآور شد: نیروی انتظامی با تمام توان و با به‌کارگیری تمام تجهیزات و نیروی انسانی، به بزرگ‌ترین و مهم‌ترین وظیفه خود که همان برقراری امنیت مطلوب در جامعه است، عمل می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 344737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟