ابهامات پلیس برای حذف طرح ترافیک برطرف نشده است

به گزارش رکنا، سردار محمد رضا مهماندار در مورد حذف طرح ترافیک از سال آینده گفت: این طرح از سوی شهرداری تهران ارائه شده که بر اساس آن پیشنهاد شده فروش کارت طرح ترافیک حذف و شارژکارت جایگزین شود. از سوی دیگر بر اساس این طرح پیشنهاد شده طرح زوج و فرد هم پولی می شود.
وی با اشاره به اینکه این طرح در مرحله بررسی از سوی پلیس Police است گفت: از نظر ما این طرح هنوزابهاماتی مانند مشخص نبود میزان تقاضای سفر روزانه ،‌ فشار به معابر پیرامون زوج و فرد با پولی کردن این محدوده دارد.
رئیس پلیس راهور تهران با تاکید بر اینکه باید ابعاد اجتماعی و انتظامی طرح پیشنهادی شهرداری بررسی شود تاکید کرد: به طور قطع اجرایی شدن این طرح تصمیم یک نهاد یا سازمان نیست و حد اقل نیازمند مصوب شدن در شورای شهر و شورای ترافیک تهران را دارد.
وی خاطر نشان کرد: باید با روشهای جدید میزان استفاده از خودروهای شخصی را کاهش دهیم چرا که این امر یکی از راههای کاهش آلودگی هوا و ترافیک است.
رئیس پلیس راهورتهران در مورد اینکه آیا اجرای این طرح در سال آینده قطعی است، گفت: اگر امسال کارشناسی طرح از نظر پلیس نتیجه بدهد و مراحل دریافت مصوبات آن طی شود، شاید امکان داشته باشد این طرح اجرا شود ولی احتمال اجرایی نشدن این طرح هم با این فرصت کم وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 342706 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟