توجه به امر آموزش رکن اصلی یک پلیس کارآمد است +عکس

به گزارش گروه انتظامی رکنا، سردار عباسعلی محمدیان رییس پلیس استان البرز در مراسم افتتاحیه ادوار تخصصی و تکمیلی کوتاه مدت انتظامی ،راهور و دوره چهارم کارشناسی تصادفات یادواره شهید خدابخش رئیسیان گفت: فرماندهان و مدیران باید به آموزش کارکنان در زمینه های مختلف توجه کنند چرا که آموزش رکن اصلی پیشرفت سازمانهاست.
وی اظهار داشت: رشد و پیشرفت هر سازمانی با میزان آموزش های کاربردی و مفید که به کارکنان آن ارائه می شود ارتباط مستقیم دارد.
این مقام انتظامی افزود: مأموریت های نیروی انتظامی، پرتعداد، پرحجم ، سخت و پیچیده است و هرچه آموزش ها با کیفیت بیشتری طراحی و اجرا شوند در هزینه ها صرفه جویی و نتایج بهتری کسب خواهد شد.
وی با بیان اینکه بایستی بر موضوعات آموزشی دقت بیشتری شود ، گفت: اهتمام اصلی بر کاربردی شدن موضوعات آموزشی باید صورت پذیرد تا کارکنان بتوانند هنگام انجام مأموریت ها بهترین عکس العمل و تدبیر را از خود نشان دهند.
سردار محمدیان تصریح کرد: در ناجا نیز سر لوحه قرار دادن مقوله آموزش، لازمه ی تربیت نیروهای تخصصی و آماده است که بتوانند ماموریت های محوله را با چابکی و دقت انجام دهند و باعث ارتقای هرچه بیشتر وجهه پلیس Police در بین آحاد مردم شوند.
وی یادآور شد: امروز پلیس با نگرش جامعه محورانه با بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی روبرو می شود و برای مبارزه با آنها با اولویت پیشگیری، ورود و بر روی آموزش و فرهنگ سازی در جامعه سرمایه گذاری می کند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک اقدام موثر پیشگیرانه است که زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی و بروز جرم Crime محسوب می شود و اگر پلیس اطلاعات خود را در جنبه های مختلف کاری بروزرسانی نکند ماموریت هایش با مشکل مواجه خواهد شد.
سردار محمدیان با اشاره به اهمیت مسائل شرعی و دینی در قانون Law گرایی افراد گفت: در هنگام آموزش به افراد ، مسائل اعتقادی هم مورد توجه ویژه قرار گیرد زیرا این نکته در دقت افراد به قانون مداری تاثیرگذار خواهد بود.
وی به ارتقاء سطح کلاس های آموزشی و اهمیت تعالی رفتار کارکنان اشاره کرد و گفت: کلاس ها از حالت یکنواخت باید خارج شده و جنبه کارگاهی به خود بگیرد و شرکت کنندگان کاملا پویا و فعال در کلاس ها حضور یابند و همچنین آموزش نحوه ارتباط صحیح با مردم و حتی همکاران نیز باید مد نظر قرار داده شود و کارکنان نیز باید با مطالعه ، سطح اطلاعات و معلومات خود را بالا ببرند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شبانه بازیگر نقش اول به بازیگر زن / بارها به سراغم آمد و مرا ..! + عکس

انتقام وحشتناک از مرد شیطان صفت و دختر مجردش + عکس

12 ساله بودم که عاشق پسر دایی ام شدم و..! / همسایه ها به دادم رسیدند

پیشنهاد شرم آور مادر اهورا به قاتل پسرش + عکس

معمای مرگ خانم معلم و دختر دانشجوی پزشکی اش / دادستان اردبیل خبر داد

آزار وحشیانه شرین 3 ساله / پرونده تلخ دیگری از سرنوشت بچه طلاق + عکس

سرنوشت نامعلوم کوهنوردان مشهدی‌در‌آلپ ‌ایران + عکس 2 کوهنورد جانباخته

مادرشوهر من طلاست!

نوزادی که خوراک سگ های ولگرد شد + عکس

دستگیری مسافر پرواز اروپا با کفش های طلا‎ + عکس

راز زندگی پنهانی مادرخوانده + عکس

گره خوردن گردنبند، زن تهرانی را هنگام نماز از پای در آورد!

بازیگر شیطان صفت هالیود به داماد شاه نروژ هم رحم نکرد / او مرا دستمالی کرد! + عکس

اقدام عجیب زن شوهردار با حاج غفور / شوهر مهناز چه کرد؟

کدخبر: 335286 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟