اگر حواسمان به داعش نمی‌‌بود باید با دشمنان در میدان آزادی می‌جنگیدیم

سردار احمدرضا رادان عصر امروز در مراسم هفتم شهید مدافع حرم خیرالله صمدی اظهار داشت: خاصیت شهید این است که در زمان حیاتش منشا خیر و در زمان نبودش منشا نور می‌شود.

وی به نقشه‌های شوم داعش ISIS کثیف و اموی صفت اشاره کرد و افزود: اسناد فراوانی از نیت این‌ شجره ملعونه داعش داریم که هدف نهاییش ایران بود.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با ابراز تاسف از آنهایی که می‌پندارند داعش برای کشورهای عراق، سوریه، لیبی و یا مصر و یا سایر کشورها ساخته شده بود، تصریح کرد: این افراد خیلی خوش خیال هستند و با مفهوم دشمن‌شناسی آشنا نیستند.

وی با تاکید بر اینکه اگر در سویه و یا عراق با داعش جنگ نمی‌کردیم الان باید در تهران با داعش می‌جنگیدیم، خاطرنشان کرد: از استراتژی و مسیر داعش مشخص بود که مقصدش ایران است.

سردار رادان با درود بر روح پرفتوح شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز در جهان بر هیچ کس پوشیده نیست که مسیر شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم برگرفته از مکتب اباعبدالله(ع) است.

وی به دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیروزی دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: این پیروزی‌ها نشان می‌دهد که نهضت ما عاشورایی است همانگونه که در روز عاشورا سپاه اسلام با 72 نفر در مقابل 33 هزار نفر جنگید و لرزه به میان‌ آنان انداخت و جاودانه شدند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا به الگوی حزب الله در جنگ‌های 33 روزه و دیگر جنگ‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: الگوی حزب‌الله و فلسطین و مردم یمن الگوی کربلا است.

وی با بیان‌ اینکه جمهوری اسلامی با نگاه دینی، عاشورایی و نهضت‌کربلایی به داد مظلومان می‌رسد، گفت: نگاه ایران به کشورهای مظلوم مسلمان صرفا نظامی‌ نیست بلکه‌ نگاه دینی و عاشورایی است.

سردار رادان نظر جمهوری اسلامی را در دنیا تاثیرگذار برشمرد و تصریح کرد: اگر حواسمان به داعش نبود باید امروزه در میدان آزادی Freedom با دشمنان می‌جنگیدیم.

وی گفت: مسیر داعشیان، مسیر اموی را بود و هدفشان‌ مبارزه با علوی‌ها بود و می‌خواستند از دروازه‌های کربلا و ایران وارد شوند.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان اینکه داعش، اسرائیل را دوست باوفای خود می‌داند، گفت: دشمنی داعش با خط علوی است و داعش بارها عنوان کرده بود که می‌خواهیم عرصه را برای ایران تنگ و سپس از مرزهای ایران ورود کنیم.

وی با ابراز خرسندی از غیرت رزمندگان‌اسلام گفت: آن‌ها توانستند آن چنان‌بینی داعشی‌ها را در آمرلی و همچنین در آخرین سنگر خود بوکمال به خاک ‌بمالند که خودشان عنوان کرده بودند ابوبکر بغدادی شخصا در بوکمال برای حفاظت از آخرین سنگر داعش می‌جنگید.

سردار رادان با تقدیر و ادای احترام به شهدای مدافع حرم گفت: شهید صمدی‌ها و سایر مدافعان حرم عقل تکلیف‌گرا داشتند و تکلیف دانستند که به مبارزه با کفر بروند چون‌ که در نهضت امام حسین(ع) همه سنین اعم از پیر و جوان و بازنشسته وجود دارد.

وی با بیان‌ اینکه دشمن می‌خواهد ما را ویرانه‌ کند، گفت: سوریه را تبدیل به ویرانه کردند و 50 سال نیاز است تا ترمیم شود.

رئیس مزکز مطالعات راهبردی ناجا با بیان‌ اینکه شهید خیرالله صمدی 60 تا 70‌ ماه سابقه حضور در دفاع مقدس دارد، خاطرنشان کرد: این شخص به قدری بزرگوار بود که علاوه بر اینکه‌ مجروح دفاع مقدس بود ولی در بنیاد شهید تشکیل پرونده نداده بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 332741 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟