پیام تبریک رئیس پلیس کشور در پی شکست داعش

به گزارش رکنا، فرمانده نیروی انتظامی در پیامی خطاب به ملت ایران آشکار شدن نصرت الهی در جبهه مقاومت و اضمحلال و شکست تاریخی فتنه سیاه و نماد جهالت و ددمنشی گروهک تروریستی صهیونیستی داعش ISIS در سوریه و عراق را به ساحت قدسی امام زمان (عج) و ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی، تبریک گفت. 

متن پیام سردار اشتری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله جل جلاله: و ما النصر الا من عندالله

امروز روز تجلی نصرت الهی و شکوه فتح و پیروزی جبهه مقاومت است.
به تحقیق امروز مجاهدت های مظلومانه ولی شجاعانه فرزندان اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل گروه های منحط تکفیری و دست نشانده های قدرت های شیطانی استکباری صهیونیستی به ثمر نشست و در آخرین رزمگاه فاطمیون، حیدریون، زینبیون و سپاه مقدس قدس و حشد الشعبی، ابوکمال سوریه مدل افتخار ماندگاری بر سینه سترگ فرمانده مخلص و بی ادعای جبهه مقاومت، سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی و هم رزمان او شد. 
پیروزی شکوهمند جبهه ابوکمال سوریه دستاوردی تاریخی و موهبتی الهی است که در سایه سار رهبری حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز و وحدت و برادری ملت های مسلمان و حق طلب اعم از شیعه و سنی مخصوصاً رزمندگان جان بر کف عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و ایران اسلامی به منصه ظهور رسید و این شکوه و اقتدار در مقابل دشمنی های پیچیده جبهه استکبار و دست نشانده های بیچاره و کج فهم عبری عربی آن، جلوه گر شد. 
نقش مراجع عظام جهان اسلام مخصوصاً حضرت آیت الله العظمی سید علی سیستانی حفظه الله تعالی در بسیج نیروهای مردمی عراق و همگرایی و وحدت عمل دولت های سوریه و عراق با محوریت جمهوری اسلامی ایران در مهار و سرکوب غده چرکین داعش و دیگر گروهک های تروریستی تجربه ای تاریخی برای دیگر ملت های آزاد گردید. 
سازمان عظیم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز افتخار به این پیروزی بزرگ و شکرگذاری به آستانه حضرت قادر متعال، اعلام می دارد همان طوری که در گذشته همواره با هوشیاری و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی با سرکوب و قلع و قم گروهک های تروریستی امنیت مثال زدنی به مردم شریف و قدرشناس ارزانی داشته. در تداوم این رزم بزرگ در کنار سایر نیروهای جان بر کف نظامی و امنیتی نقش خود را باصلابتر از گذشته ایفاء خواهد نمود. انشاا... 
این فتح کبیر دسته گلی است به پیشگاه تمامی بهاء پرداخته گان جبهه مقاومت و آزادگی، علی الخصوص خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟