قرارگاه مقدم با ۳ قرارگاه استانی ماموریت اربعین را مدیریت کرد

به گزارش رکنا، سردارحسین ساجدی نیا گفت: از سال گذشته بعد از مراسم اربعین برنامه ریزی برای خدمات رسانی به زائران حسینی در دستور کار مجموعه نیروی انتظامی قرار گرفت.
وی گفت: به منظور کیفی سازی طرح های پلیسی سه کمیته کنترل جمعیت، کمیته اطلاعاتی گذرنامه و خدمات ویژه و راهنمایی رانندگی تشکیل و رده های مجری نیز مشخص شدند.
معاون عملیات ناجا با اشاره به اینکه تاکنون رده های مجری در نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام داده اند از همراهی و همکاری خوب مردم در نظم بخشی به ماموریت اربعین تشکر کرد.
وی افزود: در همین راستا سه قرارگاه استانی تحت عنوان قرارگاه مقدم اربعین برای سه مرز خسروی در کرمانشاه ، مرز مهران در ایلام و مرز شلمچه و چذابه در خوزستان تعیین شد.
معاون عملیات ناجا با بیان اینکه مرز خسروی برای امسال بازگشایی نشد،گفت: حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از سه مرز مهران،شلمچه و چذابه از کشور خارج شدند.
وی تصریح کرد: فقط در عرصه راهنمایی و رانندگی حدود ۱۰۰۰ تیم را وارد عرصه این ماموریت بزرگ کردیم که از مبدا تا مقصد مردم را راهنمایی کنند که تا امروز وضعیت بسیار مطلوبی را شاهد هستیم.ساجدی نیا با اشاره به اینکه بهترین ارزیاب واقعی خود مردم بودند که از همه چیز راضی هستند، گفت: حدود ۷۰۰ هزار نفر از مرزهای سه گانه وارد کشور شدند.
معاون عملیات ناجا در پایان از زائران خواست در زمان بازگشت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و به توصیه های پلیس Police توجه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 325631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟