سردار محمد شرفی در حاشیه اجرای طرح رعد3 به خبرنگاران گفت: توجه به مهارت و افزایش قدرت کشف پلیس، انجام کار گروهی و ایجاد هم‌افزایی در برخورد با مجرمان و توسعه اشراف اطلاعاتی پلیس بر عملکرد مجرمان، عامل مهمی است که در اجرای عملیات‌های طرح رعد پایتخت متوجه آن شدم که باید برای اجرایی کردن آن به فرمانده انتظامی تهران بزرگ تبریک گفت.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از کشفیات طرح رعد با استفاده از تکنولوژی‌های روز و ذخیره و حافظه تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها به دست آمده که نشان‌دهنده آن است که استفاده از تکنولوژی می‌تواند فضا را برای مجرمان ناامن سازد. این مقام ارشد پلیس در خصوص حمایت پلیس پیشگیری ناجا از مجموعه کلانتری‌های تهران بزرگ اعلام کرد: یکی از وظایف ما در ستاد ناجا پشتیبانی از رده‌های دیگر است؛ در همین راستا در حوزه فناوری و تکنولوژی در تهران نیز پشتیبانی‌های لازم را از کلانتری‌ها انجام خواهیم داد. سردار شرفی با اعلام این مطلب که در صدد خرید خودروهای مجهز به سامانه‌های پیشرفته هستیم، خاطرنشان کرد: درصددیم تا ایستگاه‌های سیار پلیس در تهران را هم توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های پلیس منوط به تخصیص اعتبار است، گفت: متأسفانه بخشی از زیرساخت‌های پلیس به سمت استهلاک می‌رود و اگر توجه جدی برای تأمین تجهیزات مورد نیاز پلیس نشود وضعیت نگران‌کننده خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 317751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟