فرمانده انتظامی تهران بزرگ عصر امروز در پنجمین روز گرامیداشت نیروی انتظامی، از اپراتورهای نمونه مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فاتب قدر دانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار" حسین رحیمی"،با اشاره به اینکه کار شما از حساس ترین کارها در پلیس است و گفت: مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ یکی از حساس ترین مراکز پلیس است چرا که خواسته ها و نیازهای مردم را از اعماق جامعه دریافت کرده و به رده عملیاتی و پلیس های تخصصی آن ارجاع می دهد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به بیش از ۳۰ هزار تماس روزانه شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰افزود: اپراتورهای این مرکز مردانه و در کمال اخلاص به این تعداد تماس پاسخ می دهند که خود خدمت بزرگی به جامعه و نیازهای شهروندان است.

وی عنوان داشت: اپراتورهای مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با دریافت اطلاعات از کف جامعه و انتقال آن به پلیس های تخصصی و رده های عملیاتی گره از مشکلات و گرفتاری مردم باز می کنند که این کار در نوع خود بسیار ارزشمند است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به شاخصه های اپراتورها نمونه اظهار داشت: اگر هر یک از شما همکاران طبق آیتم های ارائه شده عمل نماید هر لحظه از کارتان عبادت می شود چرا که عبادت صرفا ذکر گفتن در عبادتگاه نیست بلکه عابدترین افراد کسی است که گره از کار و گرفتاری مردم بگشاید.

وی با تأکید بر این که هویت و شخصیت مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به فعالیت و کار اپراتورهای آن بستگی دارد، تصریح کرد: هر چه بیشتر تلاش کنید و مشکلات و گرفتاری مردم را چه در خانواده و چه در جامعه از آنها دریافت و به واحد اجرای عملیات مربوط به آن منتقل کنید، اجر بیشتری در دنیا و آخرت خواهید داشت.

سردار رحیمی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای اپراتوران مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گفت: درود بر شما و همه همکاران که مشکلات مردم را حل می کنید و امیدوارم در مسیر خدمت به مردم، نظام و کشور اسلامی همواره توفیق داشته باشید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 315122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟