فعالیت۱۰میلیون همیار پلیس در کشور/کاهش۱۱هزار نفری تلفات رانندگی

سردار تقی مهری در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک که در ورزشگاه آزادی Freedom با حضور دانش آموزان همیار پلیس Police برگزار شد، افزود: از مهمترین اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی ارتقای فرهنگ ترافیک است و حاضران این جلسه نمایندگان اقشار فرهنگی و توسعه دهندگان فرهنگ ترافیک هستند که همکاری ارزشمندی با پلیس راهنمایی و رانندگی دارند.

وی ادامه داد: همکاری خوبی با وزارت آموزش و پرورش داریم و در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون همیار پلیس، بیش از ۱۲ هزار نفر راهوران محله و بیش از ۱۰۰ هزار همیار ترافیک داریم و امیدوارم با استفاده از این ظرفیت بتوانیم باعث کاهش تخلفات رانندگی باشیم.

سردار مهری با اشاره به کاهش آمار تلفات سوانح رانندگی در یک دهه گذشته گفت: این آمار از سال ۸۴ تا ۹۵ بیش از ۱۱ هزار نفر کاهش داشته است و به کمتر از ۱۶ هزار نفر رسیده است.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: پلیس با همکاری دستگاه‌های امدادی، خدماتی و سازمان‌های مردم نهاد موفق شده علی رغم افزایش خودروها و موتورسیکلت‌ها و همچنین افزایش افرادی که تازه گواهینامه گرفته‌اند در کاهش آمار تلفات نقش داشته باشد. اما معتقدیم حتی یک مورد کشته در تصادفات هم زیاد است. و باید این روند نزولی همچنان ادامه پیدا کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟