کار پلیس در عرصه حجاب و عفاف نیازمند همراهی رسانه هاست

به گزارش رکنا، حضرت آیت الله العظمی سبحانی با بیان اینکه قرآن کریم یکی از نعمت ها را امنیت می شمارد، اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگی است ، ایران در میان سایر کشورهای منطقه امن ترین کشور است که این افتخار بزرگی بوده وامیدوارم خداوند سایه آن را مستدام بدارد.
وی با اشاره به فرمایشات امام راحل که فرموده بودند " عمل نیروی انتظامی عبادت است" افزود: خداوند نیروی انتظامی را که پدید آورنده این امنیت است حفظ کند زیرا در سایه این مهم می توان هر نوع خدمات اجتماعی را انجام داد.
آیت الله سبحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مورد حجاب باید به طور اساسی برنامه ریزی کرد گفت: بایستی رسانه ها پای کار آمده و نیروی انتظامی را در این راستا همراهی کنند .
این استاد برجسته حوزه علمیه سپس به رضایت مندی 85 درصدی مردم از ناجا اشاره و از زحمات مجموعه کارکنان نیروی انتظامی قدردانی کرد.
معظم له خطاب به سردار اشتری گفت: آخرین اثر بنده کتابی در مورد عقاید وهابی ها است و به شما تقدیم خواهم کرد.
در ادامه این دیدار ، سردار " حسین اشتری" نیز با اشاره به تقویت روحیه معنوی نیروهای پلیس Police ، اظهار کرد: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی به دنبال این هستیم پلیسی در طراز انقلاب اسلامی باشیم تا از ارزش‌ها و آرمان‌ها دفاع کنیم.
وی با اشاره به حضور پرشور کارکنان ناجا در مراسم های مختلف مذهبی ایام محرم تصریح کرد: به لطف امام حسین(ع) امسال نظم و امنیت خاصی را در این ایام شاهد بودیم .
فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه این مجموعه از ظرفیت‌های مختلف خود برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) استفاده می‌کند، گفت: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا در بخش گزینش و استخدام نیز حساسیت ویژه ای داشته باشد.
سردار اشتری در خاتمه از دستاوردهای نیروی انتظامی در عرصه مبارزه با قاچاق Contraband یاد کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت دستگاه‌ها این دستاوردها را افزایش دهیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟