قول رئیس پلیس پایتخت برای تسهیل در حل مشکلات مردمی در هفته ناجا

سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه ملاقات مردمی خود در پلیس Police امنیت اخلاقی،‌ اظهار کرد: سامانه ارتباط مردمی با پلیس (197) از جمله ابتکاراتی بود که طی سال‌های اخیر به ثمر نشست و به خوبی توانسته فضای تعاملی میان مردم و پلیس را فراهم کرده و زمینه‌ای را ایجاد کرد تا پلیس بیش از پیش در جریان مشکلات مردم و مسائلی که با آن روبرو هستند قرار گیرد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه طی 2 ماه اخیر 4 جلسه ارتباط با مردم تهران داشته است افزود: در این جلسات سعی می‌شود تا فضای تعاملی بیشتری میان پلیس و مردم برقرار شود و به مشکلات آن‌ها رسیدگی دقیق‌تری شود.

وی با اشاره به تسهیلات درنظر گرفته شده برای مردم در هفته نیروی انتظامی گفت: در این هفته همکاران ما سعی می‌کنند با مساعدت ویژه‌تری نسبت به گذشته، مشکلات مردم را حل کنند و با دیده اغماض نسبت به برخی تخلفات رخ داده نگاه کنند.

رحیمی در خصوص دیدار مردمی در پلیس امنیت اخلاقی پایتخت نیز افزود: امروز بیش از 590 نفر از مراجعان، مشکلات خود را در زمینه تخلفات رانندگی، امنیت اخلاقی، اصناف، اماکن و پلیس آگاهی مطرح کردند و اکثر مشکلات این افراد مرتفع شد.

وی خاطرنشان کرد: ما تلاش درایم ضمن رعایت قانون Law و مقرارت، در جاهایی که می‌شود با دیده اغماض بیشتری به مسائل نگاه کرد، مشکلات مردم را حل کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟