کنترل جمعیت و تامین امنیت زائران اربعین، اولویت یگان ویژه ناجا/ آمادگی صد درصدی پلیس ویژه برای خدمت به زوار امام حسین(ع)

به گزارش رکنا، سردار حسن کرمی، رئیس پلیس ویژه کشور در اولین جلسه قرارگاه ظفر یگان های ویژه ناجا در مرز مهران با اشاره به تمهیدات وسیع در نظر گرفته شده برای این ماموریت بزرگ، اظهارداشت: از ابتدای مهرماه، قرارگاه ظفر برای پیگیری و مرتفع کردن نیازمندی ها در مهران فعالیت خود را با حضور فرماندهان و مسئولان یگان های ویژه ناجا آغاز کرد که به لطف الهی در حال حاضر نسبت به برنامه های ابلاغی، اشرافیت و آمادگی کامل داریم.
وی، کنترل جمعیت و تامین امنیت زائران را از اولویت های یگان ویژه در اربعین عنوان و خاطرنشان کرد: لایه های کنترلی و امنیتی گسترده ای از پل Bridge زائر تا پایانه مرزی برای تامین امنیت زائران در اربعین تشکیل می شود تا کسی بدون مدارک قانونی از مرز خارج نشود.
کرمی با بیان اینکه کارکنان یگان ویژه برای خدمت به زائران امام حسین (ع) همیشه اعلام آمادگی می کنند، افزود: سبقت کارکنان یگان ویژه در خدمت به زائران، مایه سرافرازی و عزت نیروی انتظامی است.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم تجهیز و توسعه زیر ساخت های در دست اقدام، قبل از اربعین حسینی(ع) با توجه به ازدحام و استقبال زائران و تجربه سال های گذشته، بیان کرد: کلیه دستگاه ها در کنار یگان ویژه از تمام ظرفیت های خود برای خدمات رسانی به زوار استفاده می کنند و ضمن هماهنگی های لازم با سایر نهادهای ذیربط به دنبال خدمات دهی مناسب به زائران حسینی(ع) می باشند.
وی، اربعین را یک مسئله فرا ملی دانست وگفت: همه باید تلاش کنیم با برگزاری باشکوه مراسم معنوی اربعین حسینی(ع)، اقتدار و اتحاد جهان اسلام را بیش از پیش به نمایش بگذاریم.
کرمی، داشتن ویزا و گذرنامه را برای خروج ازکشور در مراسم اربعین حسینی(ع) الزامی دانست وتصریح کرد: با توجه به زمان باقی مانده زواری که قصد سفر به این مراسم معنوی دارند، بایستی مدارک اعم از ویزا و گذرنامه را تهیه کنند.
فرمانده یگان های ویژه ناجا درخاتمه با بیان اینکه سالانه تغییرات خوبی در روند تردد زائران صورت می پذیرد، گفت: باید با احصاء نقاط ضعف، برنامه های بهتر و دقیق تری برای تسهیل تردد زائران داشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟