۱۶۵ برنامه در هفته ناجا در خراسان شمالی اجرا می‌شود

سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: هفته ناجا با شعار " پلیس Police برای امنیت و امنیت برای همه" نامگذاری شده است.

وی در رابطه با عناوین روزهای هفته ناجا افزود: جمعه 14 مهرماه هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس، حاکمیت ارزشهای اسلامی ولایتمداری و جامعه ایمانی آغاز می شود. شنبه با عنوان پلیس، اقتدار، کارآمدی و حرفه گری، یکشنبه 16 مهرماه سومین روز از هفته نیروی انتظامی پلیس، هوشمندی، پاسخگویی و مردمداری نامیده شده است.

فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی در ادامه عناوین هفته تصریح کرد: دوشنبه 17 مهرماه با عنوان پلیس، آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیگیری اجتماعی، سه شنبه با عنوان پلیس، قانون Law گذاری، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار، چهارشنبه با عنوان پلیس، پژوهش محوری، توانمندی و پنجشنبه20 مهر به عنوان پلیس، حماسه حسینی، رذایل اخلاقی، ایثارگری و شهادت نامگذاری شده است.

مظاهری از اجرای 165 برنامه در موضوعات مختلف به ویژه اجتماعی و فرهنگی در هفته ناجا در استان خبر داد و گفت : تجلیل از خانواده کارکنان ناجا، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با نماینده مجلس خبرگان رهبری، شرکت در نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی و پیاده روی، اعزام کارشناسان به مدارس، برگزاری نشست های علمی، برگزاری آموزش‌های همگانی ویژه کارکنان دولت، حضور در رسانه محلی و استانی، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، تقدیر از شهروندان قانون مدار، همایش اصناف و همیاران پلیس، ارائه مشاوره حقوقی و قضایی، اهدای خون توسط کارکنان ناجا و ملاقات با مردم در دفتر نظارت همگانی از جمله برنامه‌های عملیاتی در هفته ناجا است.

فرماندهی انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: از دیدگاه اسلام موضوع امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری که پیامبر اسلام(ص) دو نعمت امنیت و سلامت را بالاترین نعمت‌های خداوند می‌دانند. پلیس و نیروی انتظامی مهم‌ترین نهاد نظارت اجتماعی هستند که بیشترین سطح تماس با اجتماع را دارد.

مظاهری افزود: امنیت مطلوب امروز جامعه نتیجه کارکرد صحیح تمام نهادهای اجتماعی است و پلیس با هدف ایجاد آرامش امنیت را در جامعه پیاده می‌کند چرا که امنیت به‌دور از سلایق سیاسی برای همه است و احساس امنیت یک مقوله روانی٬ اجتماعی و نسبی است.

وی در پایان اضافه کرد: رسالت نیروی انتظامی تامین آرامش و امنیت است. در خراسان شمالی علی‌رغم تمام تهدیدها از امنیت پایداری برخوردار هستیم و این مهم نتیجه تلاش تمام دستگاه‌های نظارتی، اصحاب رسانه و مردم است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟