افزایش اعتماد مردم به پلیس در 6 ماهه اول سال/ وضعیت امنیتی کشور مطلوب است

سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: ارتباط فرماندهان با نمایندگان ولی فقیه در استان ها باید در حد اعلاء باشد و حمایت‌های این عزیزان قطعا برای همکاران ما دلگرم کننده است.

وی افزود: استان البرز جزو استان‌های اولویت‌دار و در رده دوم و سوم ما از لحاظ موضوعات آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه استان البرز طبق فرمایشات مقام معظم رهبری یعنی ایران کوچک گفت: این استان به دلیل وجود مردم با زبان‌ها و فرهنگ‌های مختلف حساسیت و سختی خودش را دارد و از بعدکاری باید با قوت و توان بیشتری کارها دنبال شود.

این مقام ارشد انتظامی ابراز رضایت مقام معظم رهبری در 26 شهریورماه در دانشگاه علوم انتظامی را افتخاری بزرگ برای فرماندهان و کارکنان ناجا دانست و گفت: تمام تلاش ما ارتقاء در جهت به سرانجام رساندن و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

سردار اشتری ادامه داد: در 6 ماهه اول امسال اعتماد مردم نسبت به پلیس Police افزایش پیدا کرده و این یعنی افزایش مشارکت مردم در راستای ارتقاء امنیت.

فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی با اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها به صورت شبانه‌روزی در راستای ارتقاء امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند، گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته اکنون در وضعیت امنیتی مطلوبی به سر می‌بریم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 312648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟