لزوم  ارتقای آگاهی و توان پلیس در ماموریت‌ها

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا موذن، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا درباره دوره هفت روزه آموزشی افسران پی جوی مبارزه با سرقت Stealing پلیس Police آگاهی سراسر کشور، اظهار داشت: هرساله برابر برنامه های تدوین شده، دوره های مزبور از سوی معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی انجام می شود که در سال جاری نیز این دوره آموزشی با حضور ۴۰ نفر فراگیر با سرفصل های مشخص به مدت یک هفته و با حضور افسران پی جوی ادارات مبارزه با سرقت آگاهی سراسر کشور برگزار شد.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: بالابردن توان علمی وآموزشی پرسنل اداره مبارزه با سرقت وآشنایی با شیوه وشگردهای جدید سارقان، ارتقاء آگاهی افسران در ماموریت های محوله پلیس آگاهی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره ها به شمار می آید.
وی اضافه کرد: نحوه تشکیل پرونده، جایگاه اطلاعات جنایی در پی جویی پرونده و کشف سرقت، عملیات دستگیری مجرمان، اهمیت دستورالعمل های بازرسی در کشف، پی جویی سرقت به ویژه سرقت به عنف و خشن از جمله دروس آموزشی ارائه شده در طول این دوره به شمار می آید.
موذن خاطرنشان کرد: آشنایی با سامانه های پلیس آگاهی، تجزیه و تحلیل جرایم، بررسی صحنه جرم، آیین دادرسی کیفری جدید که با دعوت از یکی از قضات صاحب نام انجام شد، چگونگی پی جویی پرونده سرقت در امر مبارزه با خریداران اموال مسروقه و آشنایی با دستورالعمل های مبارزه با سرقت از جمله برنامه های این دوره آموزشی برای افسران پی جوی سرقت بود.
وی به آموزش بررسی اولیه اصالت وسائط نقلیه اشاره و بیان کرد: فراگیران نیز یک روز کامل با حضور در شرکت ایران خودرو به صورت تئوری و عملی درباره قطعات و ردیابی خودرو آشنا شدند که پس از ارائه آموزش های لازم، آزمون مربوطه انجام شد.
این مقام انتظامی با اشاره به تاکیدات فرمانده نیروی انتظامی و نیز دستورات رئیس پلیس آگاهی ناجا مبنی بر تقویت تیراندازی پرسنل پلیس آگاهی، گفت: طبق هماهنگی های انجام شده، فراگیران به سالن تیر مجتمع آموزشی غدیر اعزام و آزمون محتوایی در مجتمع آموزشی انصارالحسین (ع) پلیس آگاهی و آزمون عملی در شرکت ایران خودرو و تیراندازی نیز به صورت میدانی برگزار شد.
موذن ضمن قدردانی از مسئولان مجتمع آموزشی انصارالحسین (ع) پلیس آگاهی که در برگزاری این دوره از کلاس های آموزشی همکاری لازم را داشتند، تصریح کرد: طبق نظر سنجی انجام شده از شرکت کنندگان در حوزه های تئوری و عملی، فراگیران از برگزاری دوره های آموزشی کیفی استقبال کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رضا.سوری خواننده زیرزمینی در اسلامشهر به خاطر قتل دستگیر شد + عکس و جزئیات

حکم اعدام پسر شیطان صفت در کرج + عکس

فوری / قتل هولناک 2 خواهر 19 و 22 ساله در شامگاه دوشنبه تهران

اقدام هولناک دوست تلگرامی با دختر دانشجوی دکتری روانشناسی در تهران

صبر ۱۰ ساله برای هدیه ازدواج به عروس خانم + عکس

مرگ مرموز مرد جوان در نمره شماره 13 حمام عمومی تهران نو

اقدام وحشیانه برای سقط جنین زن باردار + عکس

چاقوکشی در کلیسا!

بلایی که مرد بی رحم به خاطر آغوش کشیدن دختر، سر او آورد

قتل به‌ خاطر سرقت پراید!

عاملان قتل «بنیتا» را قصاص کنید

غزاله گفت مرد عرب دلار خرج می کند و من رفتم تا صیغه او شوم تا اینکه!

کشتارخانوادگی در سفر!

زن سمنانی طلسم شد و در دام افتاد!

عکس سقوط وحشتناک اتوبوس به دره جاجرود / 11 تن کشته و 28 زخمی شدند

این دختر 16 ساله مثل مار پوست می اندازد+تصاویر

فوری / دستگیری خواننده زیرزمینی به خاطر قتل عمد در تهران + عکس

دفاعیات خونسردانه قاتل بنیتا کوچولو در دادگاه/رییس کلانتری خاتون آباد در جایگاه از هوش رفت + تصاویر

گریه های دردناک پدر بنیتا کوچولو در یک قدمی قاتلان /در دادگاه چه گذشت؟ + عکس

4 نفر بر سر تقسیم آبدوغ خیار مجروح شدند!

کدخبر: 304400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟