به گزارش رکنا، سرهنگ جلینی از دستگیری چهار توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر Drugs در محدوده شرق تهران و نارمک خبر داد و گفت: این متهمان با تشکیل باند تهیه و توزیع مواد مخدر باعث ناامنی محله شده بودند که با شکایت شهروندان شناسایی و دستگیر شدند. 
رئیس کلانتری 127 نارمک، ضمن اشاره به دستگیری این متهمان طی طرح امنیت محله محور گفت: از این متهمان که طی یک عملیات ضربتی بازداشت شده و از مخفیگاهشان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد. 
وی افزود: در راستای تدابیر رئیس پلیس Police پایتخت و همچنین پاسخ به درخواست ها و دغدغه های شهروندان در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تیم های عملیاتی این کلانتری اقدامات خود را در این خصوص آغاز کرده و طی چند شبانه روز گذشته موفق به شناسایی یک باند چهار نفره توزیع مواد مخدر در محدوده مذکور شدند. 
جلینی گفت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آن ها صادر شد و تیم های عملیاتی شب گذشته برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. 
رئیس کلانتری 127 نارمک افزود: با هماهنگی های انجام شده از سوی پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر، مخفیگاه متهمان محاصره شده و در این عملیات چهار خرده فروش مواد مخدر که در پاتوقشان در حال بسته بندی مواد مخدر بودند بازداشت شدند. 
وی تصریح کرد: متهمان پس از بازداشت به کلانتری منتقل شده و پس از تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

کیفرخواست قطع دست برای دزدعنکبوتی شمال تهران+عکس

اقدام وقیحانه 3 دزد مسلح با زن و شوهر در مقابل چشمان کودک 7 ساله + عکس

زنان و دختران کارمند در دام شیطانی دکتر قلابی

این زن و شوهر قرار گذاشتن 25 سال بعد طلاق بگیرند / توافق عجیب تازه عروس و داماد +عکس دادگاه خانواده

اقدام زشت یک گورکن با جسد فریزی شده یک دختر جوان

بازیگر مشهور سینما بعد از 11 سال هنوز برای این دختر کادوی تولد میفرستد! +عکس

بازیگر زن 38 ساله ایرانی باردار شد +عکس جدید

فرار خواننده زن مشهور از چنگ گروگانگیران +عکس و شرح ماجرا

 

کدخبر: 227900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟