کشف 550 کیلوگرم مواد مخدر /افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان مرکزی

سردار کیومرث عزیزی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان طی تحقیقاتی جامع از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی و تخصصی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با بیان اینکه اعضای این باند با برنامه ریزی دقیق قصد انتقال این محموله را از جاده های استان داشتند ،افزود: سرانجام در عملیاتی هماهنگ و طرح ریزی شده، قاچاقچیان با سه دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی بابیان اینکه طی این عملیات شش نفر قاچاقچی دستگیر و سه دستگاه خودروی سواری از آنان توقیف شد اذعان داشت:در بازرسی از یکی از خودروها مقدار 550 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر از ایتدای سال
سردار عزیزی در ادامه از افزایش 18 درصدی کشفیات موادمخدر از ابتدای سال در استان مرکزی خبر داد و گفت: در عملیات های مختلف پلیس استان از ابتدای سال جاری ، دو تن و 762 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.
وی بیان داشت: در این عملیات ها دو هزار و 869 خرده فروش مواد مخدر و 95 نفر قاچاقچی دستگیر و 9 باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: همچنین در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان دو هزار و 702 نفر معتاد دستگیر و برای سیر مراحل مداوا، به مراکز درمانی و کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 192660 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟