خنثی شدن نفوذ دشمن در شمال غرب کشور توسط مرزبانی

سردار حسین اشتری در هشتمین مراسم نکوداشت اسوه‌های ایثار ناجا که با حضور خانواده‌های شهدای پلیس استان‌های خراسان رضوی و اصفهان به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد، گفت: امروز به لطف خدا، به برکت خون شهدا و هدایتگری‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پشتوانه محکم مردمی و انسجام نیروهای مسلح، کشور ما در مقایسه با کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی از ثبات و امنیت مثال زدنی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شهدا بیشترین نقش را در امنیت کشور دارند، اظهار داشت: امروز استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم جنایتکار صهیونیستی و ایادی مزدور آنها به دنبال بی ثبات کردن کشور ما هستند و از تمام توان خود استفاده می کنند تا آرامش را از مردم ما بگیرند.

وی با بیان اینکه کسانی که فکر می کنند آمریکا دوست ماست در اشتباه هستند، اظهار داشت: آنها برای بی ثباتی ، ایجاد تفرقه و عملی کردن تهدیدات خود در حوزه های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و فضای مجازی از هیچ تلاشی فروگذار نیستند اما با هدایتگری های رهبر معظم انقلاب،‌هوشیاری مردم و تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی در انجام نقشه های خود ناکام خواهند ماند.

وی از ماموران انتظامی به عنوان مدافعان حریم نظام اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: اگر امروز مدافعان حرم در خارج از مرزهای کشور نظام اسلامی ما را بیمه می کنند نیروهای انتظامی نیز به عنوان مدافعان حریم نظام در مرزها و داخل شهرها با اشرار و مخلان نظم و امنیت کشور مقابله می کنند و برخی از آنها نیز در این راه به فیض شهادت نائل می شوند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی گفت: کشور ما بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر مرز با کشورهای همسایه دارد که در تمامی نقاط مرزی مرزبانان نیروی انتظامی مستقر هستند و با هوشیاری و اشرافیت بالای خود از نفوذ اشرار به داخل کشور جلوگیری می کنند.

سردار اشتری از خنثی شدن نفوذ دشمن در شمال غرب کشور توسط مرزبانان ناجا خبر داد و گفت: ماموران ناجا تقریباً هر روز در مرزهای شمال غرب و شرق کشور با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در حال درگیری هستند که با هوشیاری مرزبانان از نفوذ آنان به داخل کشور جلوگیری می شود.

وی فقدان شهدا را برای خانواده آنها بسیار سخت دانست و اظهار داشت: مسلماً از دست دادن این عزیزان برای پدران و مادران و همسران آنها سخت است اما وقتی می بینند که آنها برای هدف عالی خود یعنی حفظ امنیت و آسایش مردم به شهادت رسیدند به خود می بالند و آرامش پیدا می کنند.

فرمانده ناجا گفت: معاونت نیروی انسانی، مرکز ایثارگران و تمام مراکز خدماتی ناجا با تمام توان آماده خدمتگزاری به خانواده های شهدا هستند.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: از فرزندان شهدا نیز انتظار می رود ادامه دهنده راه پدرانشان بوده و در محل تحصیل و کار خود اسوه و نمونه باشند و با اعمال و رفتار خود یاد و خاطره شهدا و رشادت های آنها را زنده نگه دارند و ان شاءالله ما نیز بتوانیم در راستای اهدافی که شهدا داشتند به مردم خدمت کرده و اقدامات ناجا موجب رضایت امام زمان (عج) و عنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)باشد تا در پیشگاه شهدا شرمنده نباشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

بازیگر زن ایرانی به خاطر کشتن یک افغانی در حادثه رانندگی دستگیر شد + عکس

محمود در اولین قرار مرا باردار کرد / او می گوید بچه برای من نیست

آتش زدن پدر توسط پسر به خاطر ازدواج با یک دختر / این حادثه در یافت آباد تهران رخ داد+عکس

سلفی جالب سیاوش خیرابی +عکس

عکس عجیب بازیگر معروف زن از مکان نا امن که با استقبال کاربران مواجه شد +عکس

 

کدخبر: 224742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟