محکومیت مهرشاد سهیلی قطعی شد / سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت

مهرشاد سهیلی در دادگاه بدوی به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و جزای نقدی و رد مال محکوم شده بود که پس از برگزاری دادگاه تجدیدنظر این حکم قطعی شد.

بر اساس این گزارش عبدالصمد خرمشاهی ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۱ گفته بود: دادگاه مهرشاد سهیلی  روز ۲۰ فروردین در شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری دو استان قم برگزار شد و از آنجا که موکلم زیر ۱۸ سال است دادگاهش در شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری قم که ویژه اطفال است برگزار شد. موکلم اتهامات را تکذیب کرد و گفت که اقداماتش همواره خیر و در جهت  کمک به فقرا  بوده است.

وی ادامه داد: عناوین اتهامی موکلم « تحصیل مال نامشروع » و «غصب عنوان» و « جعل سند » بوده است. در دفاع از موکلم گفتم که هرگز و در هیچ جا عنوانی برای خود قائل نشده و اگر دیگران او را با عناوینی مانند "فرمانده" یاد کرده‌اند مشمول غصب عنوان نمی شود.

گفتنی است ، ذبیح الله خداییان سخنگوی سابق قوه قضاییه ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری در نشست خبری درباره جزییات حکم صادره برای  مهر شاد سهیلی گفته بود: این پرونده با کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. حکم بدوی صادر و به سه سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت، جزای نقدی و رد مال محکوم شده است. حکم بدوی است و در صورت قطعیت اجرا می شود.

کدخبر: 814742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟