قاچاقچیان 22‌هزار لیتر سوخت دستگیر شدند

به گزارش رکنا، همه‌شان متهم بودند که قصد داشته‌اند ده‌ها هزار لیتر سوخت را از کشور خارج کنند و با قیمت‌های گزاف به قاچاقچیان بین‌المللی که پشت دروازه‌های کشور در انتظارشان بوده‌اند تحویل بدهند و پول‌های کثیف اما هنگفتی به جیب بزنند. آن‌ها که نتوانسته بودند خود را از اتهام قاچاقچی بودن مبرا کنند، با مظلوم‌نمایی مدعی شدند که فریب خورده‌اند و نمی‌دانسته‌اند این اقدامشان جرم است، این درحالی است که برخی از آن‌ها رانندگان ترانزیتی باتجربه‌‌ای بوده و برخی از آن‌ها نیز پیش‌تر با اتهاماتی مشابه روبه‌رو بوده‌اند.

ماجرای دستگیری شش قاچاقچی سوخت در مرزهای خراسان‌رضوی از آنجا آغاز شد که مرزبانان هنگ تایباد با دستور سردار مجید شجاع، فرمانده مرزبانی استان با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، در پنج عملیات جداگانه موفق شدند جلو اقدامات تعدادی از سودجویان را در مرزهای استان بگیرند.

مرزداران با اقدامات مؤثر و هوشیارانه خود مانع خروج 22‌هزار‌و 240لیتر سوخت قاچاق به ارزش 6‌میلیارد‌و 4میلیون و 800 هزار ریال از کشور شدند.

مأموران با تشکیل پرونده‌های جداگانه برای متهمان ، آن‌ها را راهی مراجع ذی‌صلاح کردند و یک‌بار دیگر نشان دادند که اجازه هیچ‌گونه ناامنی در مرزهای کشور را نمی‌دهند.

کدخبر: 813842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟